Rgb ledstrips die met software te veranderen zijn

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesaviour
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-08 09:32
Mijn vraag

ik ben opzoek naar rgb led strips die ik kan instellen via de computer
hier mee wil ik mij case verlichten maar ook rond om mijn bureau en monitors is er een product die deze lengtes aan kan had wel de hue van nzxt gezien maar die kunnen maar 4 strips per kanaal aan ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurkVell
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:52
Wat wil je instellen? Kleuren, intensiteit? Voor de hele string of per LED?
Aan welke lengtes zit je te denken?
En 4 strips van 100 LEDs : dat zijn toch behoorlijk veel LEDs.

M.a.w. beetje meer informatie graag.

[Off-topic: Hoofdletters, komma's en punten gebruiken vergemakkelijkt het lezen (van berichten) over het algemeen.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesaviour
DurkVell schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:25:
Wat wil je instellen? Kleuren, intensiteit? Voor de hele string of per LED?
Aan welke lengtes zit je te denken?
En 4 strips van 100 LEDs : dat zijn toch behoorlijk veel LEDs.

M.a.w. beetje meer informatie graag.

[Off-topic: Hoofdletters, komma's en punten gebruiken vergemakkelijkt het lezen (van berichten) over het algemeen.]
Het gaat vooral om het instellen van de Kleur, Intensiteit en Verschillen programma's zou ook wel mooi zijn, Zoals Wave, spectrum cycling.

Het mag denk ik gewoon voor de hele led strip zijn. Ik hoef denk ik niet per led alles te veranderen.
en ik denk dat ik wel een meter op 4 a 8 in totaal nodig ga hebben.

ik weet ook niet precies hoeveel nzxt aan kan met de hue

En excuses voor me grammatica daar ben ik helemaal geen help ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valen_76
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 19:28
thesaviour schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:33:
[...]

Het gaat vooral om het instellen van de Kleur, Intensiteit en Verschillen programma's zou ook wel mooi zijn, Zoals Wave, spectrum cycling.

Het mag denk ik gewoon voor de hele led strip zijn. Ik hoef denk ik niet per led alles te veranderen.
en ik denk dat ik wel een meter op 4 a 8 in totaal nodig ga hebben.
...
Beetje tegenstrijdig antwoord. Voor een wave (lopende golf?) en spectrum cycling zul je afzonderlijke leds een andere kleur/intensiteit moeten geven. Tenzij je een raster van leds wilt van x strips met y leds waarbij de leds in een strip allen gelijk oplichten. (dus iedere strip een afzonderlijke kleur/intensiteit moet krijgen)

[ Voor 9% gewijzigd door Valen_76 op 15-06-2018 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesaviour
Valen_76 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:53:
[...]
Beetje tegenstrijdig antwoord. Voor een wave (lopende golf?) en spectrum cycling zul je afzonderlijke leds een andere kleur/intensiteit moeten geven. Tenzij je een raster van leds wilt van x strips met y leds waarbij de leds in een strip allen gelijk oplichten. (dus iedere strip een afzonderlijke kleur/intensiteit moet krijgen)
Dan mij excuses dan bedoel ik wel dat het afzonderlijk gestuurd moeten worden want de bedoeling is dat ze in een wave komen te lopen