[win10] windows update crashes PC, BIOS reset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Gisteren gebeurde het voor de tweede keer. Ik kom bij mijn PC en alles staat op zwart en reageert nergens meer op. Poweroff en weer aan, PC boot niet. Diverse keren geprobeert, helemaal nix. Na een vorige keer met dit probleem dezelfde remedia toegepast: bios resetten met schroevendraaier. PC boot weer, maar uiteraard met standaard settings in de bios. Settings op orde brengen en windows start ook weer.

En inderdaad, "windows is installing updates 35%...." :| Net als een tijd geleden, precies hetzelfde. PC loopt helemaal vast tijdens update en alleen een bios reset brengt de PC weer tot leven en dan gaat windows weer verder met zijn update process.

Daarna gaat het prima verder. Maar dit is natuurlijk mateloos irritant. Heeft iemand een verklaring hiervoor en misschien een oplossing? Zit het misschien in het fastboot gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:58

nelizmastr

Goed wies kapot

superduper schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:51:
Daarna gaat het prima verder. Maar dit is natuurlijk mateloos irritant. Heeft iemand een verklaring hiervoor en misschien een oplossing? Zit het misschien in het fastboot gedeelte?
Zou kunnen. Zet het eens uit en test verder zou ik zeggen ;)

I reject your reality and substitute my own