Toon posts:

Monitorkap

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vaak zit ik op mijn werk 8 uur per dag achter een puter in een overdadig verlichte ruimte met tig lichtbakken en daglicht die op mijn beeldbuis staan te schijnen. Iedere dag brandende ogen en vaak een barstende koppijn. Die lichtbakken kan ik niet uitgooien omdat er meerdere mensen in de ruimte werken. Hebben we god*%^$mme een ARBO-dienst hier rond lopen die nog nooit van dit soort dingen heeft gehoord en daarom meent dat het niet bestaat.

Weet iemand waar ik een zgn, monitorshader kan kopen? Dit is een soort harmonica-achtige constructie die je over de beeldbuis van een monitor( 17 ") plaatst om licht en reflecties af te schermen.

Je zou mij er veel mee helpen.

Groet,

Nico Bos

Verwijderd

mmm, waar had ik die ook alweer gezien!!!
Oja volgend mij hadden ze die dingen bij de Dixons(stomme winkel maarja) ja daar was het ze hadden hem daar over een monitor geschoven.

Verwijderd

Weet je waar ik ze heb gezien??

Bij een winkel met spullen voor gehandicapte mensen. Allerlei ergonomische shit.
Ja en ook zo'n backlightremover of te wel een zonnescherm.

Verwijderd

Ha die m.bos

Tja het tel.nummer van die gasten heb ik wel maar zoals je aan mijn emailadres woon ik in zeeland------> vette uithoek!!! Ik denk dus dat je daar weinig aan hebt.

Maar als ik jou was zou ik eens in de gouden gids kijken of er bij jou in de buurt ook zo'n soort winkel is. Moet haast wel want als ze dat in zeeland hebben moet er in de rest van Nderland zo'n winkel op elke straathoek zitten. Ik hoop dat je eriets aan hebt. Veel suc6

Mzl. sjeiko