Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Xbox One 'onzichtbaar' aan de muur hangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• furywolf
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 17-08 14:50
Omdat mijn bureau best wel vol staat en de Xbox One aardig wat ruimte in beslag neemt, had ik verzonnen om hem aan de muur te hangen. Ik wil niet aan de gang gaan met lijm en dubbelzijdig tape, dus was mijn oog gevallen op een zogenaamde wall mount.

Ik heb de volgende twee gevonden:
- HIDEit Mount
- Floating Grip

Ook heb ik nog twee andere bedrijven gevonden die ook wall mounts maken, alleen niet voor het specifieke Xbox One model dat ik heb, de eerste uitvoering.
- Forza Designs
- Totalmount

Ik ben echter niet helemaal tevreden over zowel de HIDEit Mount als de Floating Grip. De HIDEit Mount is nogal aanwezig en industrial, dat is zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik zoek. De Floating Grip is al wat beter, valt een stuk minder op, maar deze ziet er wel een stuk minder stevig uit, de Xbox hangt eigenlijk maar aan een paar touwtjes.

De mounts voor de Xbox One S en X zien er heel anders uit, ze hangen heel onopvallend aan de muur, een stuk mooier vind ik zelf. Ik vraag me dus af of er ook zoiets bestaat voor de originele Xbox One. Als iemand voor mij zoiets weet zou dat tof zijn.

Mvg,

furywolf

Alle reacties

• Casejunky
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15-10 12:05

• Viperia
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21-10 01:42
ik heb mijn mount voor mijn xbox hier gekocht:

https://www.vebos.nl/xbox/

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:59

MRE-Inc

FS Weldoener !

Heb je geen USB disks aan je Xbox One hangen ? Ik zou mijn One X ook wel willen ophangen, maar heb er een 2TB USB HDD en 128GB USB SSD aan hangen. Beide kan ik nu netjes achter de console leggen, maar met een wall mount gaat dat niet werken of je tussen de muur en de wall mount weer tussen stukjes zetten zoals je die ook bij de mounts van je TV hebt.

Houd daar dus rekening mee bij aanschaf.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• furywolf
quote:
quote:
Ja die zijn dus voor de Xbox One S en X, helaas niet voor het originele model zoals ik die heb.
quote:
MRE-Inc schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:56:
Heb je geen USB disks aan je Xbox One hangen ? Ik zou mijn One X ook wel willen ophangen, maar heb er een 2TB USB HDD en 128GB USB SSD aan hangen. Beide kan ik nu netjes achter de console leggen, maar met een wall mount gaat dat niet werken of je tussen de muur en de wall mount weer tussen stukjes zetten zoals je die ook bij de mounts van je TV hebt.

Houd daar dus rekening mee bij aanschaf.
Ik heb geen externe harde schijven oid, ik kloot al 4 jaar aan met een interne 500 gb schijf :+

• plaspvd
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 22:38
Dacht dat de originele xbox one niet op zijn zijkant mag staan, in dit geval dan hangen.

• furywolf
Het lijkt me dat dat te maken heeft met de koeling, er zitten aan de zijkanten grote vents. Bij ophangen zou dat dan geen probleem moeten zijn toch?

• plaspvd
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 22:38
Gaat meer om de disk drive volgens Microsoft zelf.

• furywolf
Is het dan zo dat omdat de disc niet in een lade ligt zoals bijv. in de 360, dat er wat meer speling in zit waardoor de sensor minder goed de disc leest?

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:59

MRE-Inc

FS Weldoener !

quote:
furywolf schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:30:
Is het dan zo dat omdat de disc niet in een lade ligt zoals bijv. in de 360, dat er wat meer speling in zit waardoor de sensor minder goed de disc leest?
Geen idee hoe dat zit met die disc, maar bij de Xbox One X die ik zelf heb, maakt het gelukkig niet uit. Die werd zelfs met verticale stand geleverd.

Overigens was Mevr. MRE-Inc positief op het onzichtbaar ophangen van de XBox naast de TV. Dan komen er ook 2 van die controller dragers bij als ik die ene ga halen van Forzadesign. Echter loopt die via Amazon en als ik die in mijn winkelwagentje zet, dan krijg ik direct de melding dat ze niet naar NL verzonden worden :(

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• furywolf
Nou dan laat ik hem voorlopig maar staan waar hij nu staat. Om dan een One S of X aan te schaffen vind ik een beetje overkill voor alleen maar aan de muur te kunnen hangen, m'n Xbox doet het nog goed. Bovendien komen er over een paar jaar toch nieuwe consoles uit, dan wacht ik liever.
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True