Geschikt of niet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijd op zoek naar en laptop en had deze gevonden:
https://www.coolblue.nl/p...ok-pro-n705ud-gc104t.html
Ik ben opzoek naar een laptop voor muziek productie onder de €1500,-. Ik was er al achter dat ik een Quad Core processor nodig had maar dat Is bij deze laptop wel maar staat er op andere sites dat het een U processor heeft. Er wordt op andere topic aangeraden een Quad Core processor te nemen en geen U maar deze Is het beide. Heeft iemand hier verdere uitleg voor?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:33

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, welke programma's hebben we het over?

Want een programma van 6 jaar terug wat "quad core" nodig heeft, kan tegenwoordig mogelijk op een dual core draaien door de hogere base-clocks en snellere cache.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:10
De dual core ‘u’ versie van de i7 in m’n Surface is geen krachtpatser. Met paar browsers met 5-10 tabjes, Office en wat lichte ondersteunende apps issie continu 20-30% bezet. Dus hoewel het voor gewoon gebruik goed genoeg is, gaat de accu snel leeg en issie gewoon niet supersnel.

Ik zou dus als je wat reserve qua cpu power zoekt uberhaupt voor een ‘echte’ quadcore gaan.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan nog een vraag, zou deze laptop er dan aan voldoen, ik gebruik FL Studio (20), en als plugins Massive, spire, serum, sylenth en Nexus.
http://store.hp.com/Nethe...d=1VQ13EA&opt=ABH&sel=NTB

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2018 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gewoon opzoek naar een laptop (Liefst 17,3 inch) met 16GB+ Ram, Intel Core i7 7e of 8e generatie (Quad Core) en liefste minimaal 256GB SSD.