Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Ik weet niet welk programma je gebruikt maar mogelijk heb je de instellingen verkeerd staan of op een MPG video-CD gezet of zoiets.
Als je met een willekeurig pakket aan de slag gaat is dat altijd 1:1
Als je met een willekeurig pakket aan de slag gaat is dat altijd 1:1
Ik werk met Adobe Premiere 6 en Ulead, allebei zetten ze avi's van 640 x 480 om naar 320 x 240. Waar zitten die instellingen? Heeft iemand eerder dit probleem gehad?
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
probeer eens virtual dubb, werkt prima voor een proggie van nog geen 1 Mb groot
ik neem aan dat je probeert te exporteren met cleaner 5? Daar kun echt instellen welke resolutie de film moet krijgen. Anders moet je eens een andere manier van exporteren gebruiken als je begrijpt wat ik bedoel. Kies bijv. voor exportere naar het web ofzo (kweet alleen zo niet of het zo heet
)
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Verwijderd
Ik werk zelf nog met Premiere 5. Daar is het zo dat als je een nieuw bestand maakt/opent, hij vraagt met welke instellingen je wilt werken. Als ik de file uiteindelijk exporteer moet ik hem opnieuw vertellen hoe ik de file wil exporteren. Dit is onafhankelijk van waar ik in gewerkt heb. Deze instellingen vraagt hij bij mij automatisch om als ik ga exporteren. Kijk eens in export properties?
Pagina: 1