Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste,
ik heb zojuist een racestuur gekocht voor mijn pc.
deze zou moeten werken op de pc maar is bedoeld voor de ps4.
hij werkt alleen niet bij mij heb de driver geinstalleerd via de site en als ik hem in de pc heb met usb crashed het spel / freeze ook reagerd het spel niet op de besturen zodra ik de usb eruit haal doet het spel het wel met keyboard of steam controller wat kan dit zijn ben erg teleurgesteld en weet niet wat ik moet doen

Mvg Floris :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:05
Retourneren en 1 pakken die wel voor de pc bedoelt is?
Er staan er 37 in de pricewatch.

Zoals de Thrustmaster Ferrari 458 Italia Stuur Zwart

Waarom pak je er dan 1 die specifiek alleen maar voor de ps4 bedoelt is?
Puur omdat die nieuw is of heb je die voor de ps4 aangeschaft en er verder niet bij stilgestaan?

[ Voor 52% gewijzigd door Morelleth op 13-06-2018 16:00 ]

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
er staat op de doos ook voor pc en heb hem van martkplaats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het stuur is ook gewoon PC compatible, er is afaik geen TM die niet 'en PC' compatible is (wel of xbox of PS4).
van martkplaats
Gok dat daar eerder je probleem zit.

Werkt de testtool van TM wel probleemloos? (of gewoon via de windows eigenschappen van het stuur).

Mogelijk kabelbreukje, of als deze TM het ook heeft, kan het de breakaway kabel zijn (dacht een 4-pins connector halverwege je kabel). Mocht je bij de freeze/crash het bekende 'usb connectie' geluidje krijgen, is dat waarschijnlijk je probleem. Zijn gelukkig goed te krijgen.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2018 16:57 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:05
Niet om je aan te vallen, maar dat ding is sinds april 2018 af verkrijgbaar.
En je hebt hem 2e hands via marktplaats op de kop getikt?

Elke aankoop die iemand "fouttief" gedaan zou hebben zou zowat nog onder de diverse consumentenbeschermingen moeten vallen.
Dus als je hem veel goedkoper dan de aanschafprijs nieuw hebt verkregen kan het goed zijn dat er iets "mis" mee is of dat je niet helemaal hebt gekregen wat je dacht.

Maar goed als dat wel is, zou ik ff kijken bij de support van Thrustmaster
Staat nl ook iets over instalatie op een pc en een waarschuwing.

NL-GEBRUIK OP EEN PC – BELANGRIJKE
INFORMATIE!
Als u de T80 Racing Wheel gebruikt op een PC
(Windows® 7, 8, 10), is het noodzakelijk dat u eerst
de bijbehorende PC-driver installeert. Doet u dit
niet, dan zullen sommige assen en/of knoppen
niet goed werken.
Hoe de driver te installeren:
- Ga naar http://support.thrustmaster.com/.
- Klik op Racesturen / T80 Racing Wheel en
vervolgens op Drivers.
- Download en installeer de Drivers.

[ Voor 25% gewijzigd door Morelleth op 13-06-2018 17:02 ]

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is het specifiek 1 spel wat vastloopt of loopt de driver ook al vast met een Testtool zoals @SinergyX aangeeft? Ik lees vooralsnog nergens dat je met 10 demo's/spellen EXACT dezelfde klacht, crash, eventlog krijgt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 22:53
Ik heb een T300 en deze heeft een switch voor PS3 en PS4. Als ik hem op de PC wil gebruiken moet ik hem op de PS3 stand zetten.

Misschien heeft de T80 dat ook?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij werkt op project cars 2 na veel testen drivers heb ik zoals aangegeven in mijn topic boven. F1 2016 en 17 crashen geen geluid van usb geluid etc echter als ik hem ansluit dan freezd hij en haal ik de usb eruit doet het spel het. Ook geeft het stuur niks aan in het spel links draaien niets gebeurt er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde stuur en hetzelfde probleem, alleen dan voor F1 2018. Ik heb dit stuur al uitgeprobberd op The Crew en op Euro Truck Simulator 2 en daar werkte het stuur gewoon, maar met F1 2018 heb ik lag als dit stuur erin zit en niet als het stuur er niet in zit.
Pagina: 1