Ik ben opzoek naar een manier waarop iemand zich op de frontpage kan inschrijven waarna vervolgens (na goedkeuring) automatisch een profiel aangemaakt kan worden. Dit profiel moet volgens een standaard template zijn opgemaakt en de gebruiker moet hierbij wel de mogelijkheid hebben om bijvoorbeeld openingstijden te wijzigen of een afbeelding te wijzigen.
Ik verwacht dat ik dit kan bereiken met Advanced custom fields waarbij ik verschillende "blokken" kan maken waarna ik deze als template weg kan zetten. Waar ik echter nog niet helemaal achter ben is hoe ik dit vervolgens automatiseer zodat er geen "Menselijke tussenkomst" meer nodig. Kan iemand mij hierin van advies voorzien?
Ik verwacht dat ik dit kan bereiken met Advanced custom fields waarbij ik verschillende "blokken" kan maken waarna ik deze als template weg kan zetten. Waar ik echter nog niet helemaal achter ben is hoe ik dit vervolgens automatiseer zodat er geen "Menselijke tussenkomst" meer nodig. Kan iemand mij hierin van advies voorzien?