Een vriend van me doet mee met zo'n PC privé gebeuren. Koopt een PC bij Memo Systems P III 1000 Mhz etc, verder prima. Hij heeft er ook zo'n nieuwe Logitech iFeel optische muis bij genomen. Maar denk je dat dat ding nou aan de praat te krijgen is op dat systeem ? NOT !
Muis wordt in device manager wel herkend als zijnde een iFeel maar dat is ook alles.
OS is Win ME. Ik heb al mouseware 9.26 en Immersion Desktop opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.
Het vreemde van deze computer is wel dat er 4 usb poorten op zitten, 2 normaal embedded op het moederbord en 2 apart op een insteekkaart
Alle 4 de poorten geprobeerd maar dat hielp ook niet. Ik heb ook de USB poorten eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd -> niets
Hang ik echter die muis aan m'n eigen PC met Win 98SE: Prima! Werkt als een tiet!
Een kollega van hem heeft dezelfde muis wel draaien op een PC met ME.
Heeft iemand nog een goed idee of advies wat ik kan proberen ?
Muis wordt in device manager wel herkend als zijnde een iFeel maar dat is ook alles.
OS is Win ME. Ik heb al mouseware 9.26 en Immersion Desktop opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.
Het vreemde van deze computer is wel dat er 4 usb poorten op zitten, 2 normaal embedded op het moederbord en 2 apart op een insteekkaart
Hang ik echter die muis aan m'n eigen PC met Win 98SE: Prima! Werkt als een tiet!
Een kollega van hem heeft dezelfde muis wel draaien op een PC met ME.
Heeft iemand nog een goed idee of advies wat ik kan proberen ?
Maak iets te groot en sla er dan net zo lang op totdat het wel past...