Is dit wat? [ALDI]

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede stekkerdoos voor mijn pc, nu kwam ik dit tegen @ Aldi:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_29/BILD01.JPG

6- Voudige contactdoos 250 Volt/3500 Watt

6 veiligheids-wandcontactdozen
met fijngevoelige
overspanningsbeveiliging
250 Volt/3500 Watt
met 3 m. snoer
netfilter voor korte,
hoogfrequente spanningspieken
verlichte controleschakelaar

per stuk
44.98

Nu is mijn vraag of dit een beetje een goede is, en wat betekenen de drie grijze stipjes bij de 3 meest linkse aansluitingen, betekend dit dat als de stekkerdoos overbelast word hij eerst de andere 3 uitschakeld en dus de "met grijze stip" verder laat werken indien mogelijk?

20*350ZO45°

Verwijderd

Lijkt mij wel een goede stekkerdoos hoor, alleen bij 'directe' blikseminslag helpt geen 1 beveiligde stekkerdoos.
..En niet alles wat ze bij de ALDI hebben is per definitie rotzooi hoor, alleen 't is voor sommige mensen blijkbaar een te lage standaard. (de regels "goedkoop is rotzooi" en "alleen merk is goed" passen die lui vaak toe :) )

Over die stipjes kan ik geen antwoord geven, maar het meeste wat je bij de ALDI koopt komt uit Duitsland (Aldi is een duits concern), en duitse producten hebben een hogere kwaliteits test ondergaan dan Nederlandse produkten.

Verwijderd

Meestal zit er in dat soort dingen een zekering die doorgaat bij pieken. Dus waarschijnlijk doen dan alle 6 de aansluitingen het niet meer.

Verder een prima ding denk ik zo...

Maar weet je zeker dat t grijze stipjes zijn?
Misschien een Master-slave aanduiding?

:Y)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Nee, volgens mij géén masterslave, want van hetzelfde merk zou je deze dan hebben:

hier komt strax een plaatje als de conrad site weer zin heeft :(

voor 169,-

En da's wel een groot verschil vind ik.

20*350ZO45°

Verwijderd

yo richard
ik heb die doos ook en hij geeft stroom dus ja hij is goed :) ik geloof dat de linkse drie beschermd zijn en de andere niet ofzo

mzzls
kev

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Ding werkt gewoon goed,maar met een directe inslag, helpt geen enkele stekkerdoos met beveiliging or what so ever..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1