Ik had blijkbaar een veiling gewonnen voor 191 euro waar ik wel degelijk mijn bod van 200 euro verwijderd had, dit heb ik aangegeven, gevraagd of nummer 2 anders interesse had en anders dat ik hem wel moest overnemen, i guess (wist even niet wat ik hiermee aanmoest). Na paar uur reactie en wat heen en weer, ik had nog even met man in huis erover gehad, hij vond dat ik tweakers moest mailen want eigenlijk kon het natuurlijk niet dat ik 200 euro bied en verwijder (heb echt meerdere malen gekeken of er niks meer stond..) en dan nog ineens iets win.. Tweakers antwoordde relatief vlot terug dat ik tot niks verplicht was etc.
Dit heb ik aangegeven, ik probeer nog mee te werken maar er is 0,0 begrip voor mijn situatie (ik had niet voor niks dat bod verwijderd). En nu heb ik dus een slechte review met een verhaal wat alleen zijn kant vertelt en de helft vergeet, hoewel er nooit een transactie heeft plaatsgevonden. Meneer wil hem niet wijzigen/verwijderen dus bij deze een topic, is hij van op de hoogte.
Dit heb ik aangegeven, ik probeer nog mee te werken maar er is 0,0 begrip voor mijn situatie (ik had niet voor niks dat bod verwijderd). En nu heb ik dus een slechte review met een verhaal wat alleen zijn kant vertelt en de helft vergeet, hoewel er nooit een transactie heeft plaatsgevonden. Meneer wil hem niet wijzigen/verwijderen dus bij deze een topic, is hij van op de hoogte.