Wijziging User Review - [Nerd1979] [Loeven]

Pagina: 1
Acties:
  • 693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 22:11
Ik had blijkbaar een veiling gewonnen voor 191 euro waar ik wel degelijk mijn bod van 200 euro verwijderd had, dit heb ik aangegeven, gevraagd of nummer 2 anders interesse had en anders dat ik hem wel moest overnemen, i guess (wist even niet wat ik hiermee aanmoest). Na paar uur reactie en wat heen en weer, ik had nog even met man in huis erover gehad, hij vond dat ik tweakers moest mailen want eigenlijk kon het natuurlijk niet dat ik 200 euro bied en verwijder (heb echt meerdere malen gekeken of er niks meer stond..) en dan nog ineens iets win.. Tweakers antwoordde relatief vlot terug dat ik tot niks verplicht was etc.

Dit heb ik aangegeven, ik probeer nog mee te werken maar er is 0,0 begrip voor mijn situatie (ik had niet voor niks dat bod verwijderd). En nu heb ik dus een slechte review met een verhaal wat alleen zijn kant vertelt en de helft vergeet, hoewel er nooit een transactie heeft plaatsgevonden. Meneer wil hem niet wijzigen/verwijderen dus bij deze een topic, is hij van op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-07 13:20
Deze tweaker neem ik niet serieus en verzoeken tot verwijdering van user reviews is blijkbaar niet nieuw voor deze dame.

Feitelijk; Je hebt vanaf dag 1 van de veiling bovenaan gestaan (Is door tweakers vast terug te zien) In het laatste uurtje heeft iemand hoger geboden en weer verwijderd (wat bij hun zonder problemen gaat) en heeft mevrouw weer het hoogste bod in handen.
Meteen netjes een bericht gestuurd en gefeliciteerd met het winnen van de veiling waarop een vreemd verhaal terug kwam en het verzoek om contact op te nemen met nummer twee (ook netjes gedaan en die koppelde terug reeds een andere gsm gekocht te hebben) Zo niet dan moet ik hem wel overnemen ben ik bang< eigen bewoording.
Hierna komt het hele verhaal dat je je bod verwijderd hebt wat feitelijk niet zo is anders had je niet bovenaan gestaan einde veiling.
Je wist gewoon heel goed al op de avond dat de veiling eindigde of in de ochtend toen je mijn bericht las dat je de gsm niet ging afnemen. Tweakers gaat echt niet iemand dwingen iets af te nemen en daarom is het review systeem aanwezig.
Ik heb dus ook geheel terecht een negatieve review achter gelaten op het onderdeel wat hier van toepassing is > Communicatie! Gewoon meteen moeten zeggen sorry joh maar dit gaat fout en ik wil er graag van afzien ipv iemand aan het lijntje houden en teksten gebruiken als:Zo niet dan moet ik hem wel overnemen ben ik bang.

Mvrgr,

(tweakers mag al mijn berichten na lezen en anders post ik het hier geen enkel probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
Waar slaat die opmerking nou weer op, is niet nieuw voor deze dame?

Ik heb zowat meteen mijn bod van 200 euro verwijderd (vast door tweakers terug te zien) en op mijn scherm stond er niks meer van mij, dus ik heb er niet meer naar omgekeken.

Wat is er een vreemd verhaal aan, ik ben de hele tijd erg duidelijk geweest. Ik zei ook ben ik bang, omdat ik niet zeker wist of ik hiertoe dan verplicht was (ondankt dat ik toch echt mijn bod had verwijderd van 200 euro). Tweakers gemaild hoe of wat, zij hebben mij verteld dat dat niet zo is.

Ik wist dat niet, als tweakers mij had gezegd prima je bent het verplicht had ik dat ook netjes gedaan, maar de manier van communiceren en het onbegrip voor mijn situatie vind ik gewoon belachelijk van jouw kant. Je hebt dus ook onterecht een review achtergelaten en deze half verdraaid zodat jij in een goed daglicht staat.

Jouw communicatie kan wat hulp gebruiken ja. Ik heb je nergens aan het lijntje gehouden, ik heb duidelijk doorgecommuniceerd waar ik op ging wachten en hoe of wat, al met al een middag geduurd, nou poe dat is aan het lijntje gehouden worden zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
Loeven schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:15:
Waar slaat die opmerking nou weer op, is niet nieuw voor deze dame?
Pas de vijfde keer dat je een verzoek doet.. 8)7 Ik doe hier al jaren zaken en heb nog nooit zo iets meegemaakt.. dus ja typisch maar verder niet relevant.
Loeven schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:15:
nou poe dat is aan het lijntje gehouden worden zeg..
Ik heb je sowieso 3x om simpel ja of nee te antwoorden gevraagd.. dus ja dat valt onder de noemer aan het lijntje gehouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Nerd1979 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:35:
[...]

Pas de vijfde keer dat je een verzoek doet.. 8)7 Ik doe hier al jaren zaken en heb nog nooit zo iets meegemaakt.. dus ja typisch maar verder niet relevant.

[...]

Ik heb je sowieso 3x om simpel ja of nee te antwoorden gevraagd.. dus ja dat valt onder de noemer aan het lijntje gehouden worden.
Tweakers geeft aan dat er geen verplichting is bij een veilign, ook zeggen de regels dat er geen review geplaatst mag worden, als er geen overeenkomst is (veiling winnen is dat dus niet)

ik kan dus niet oordelen of dit er is geweest of gemaakt, maar je mag dus geen review geven puur op het feit dat de veiling nu niet door gaat door de persoon die hem gewonnen heeft afziet... tenzij er dus een overeenkomst in de tussentijd gemaakt is naast de veiling.

[ Voor 5% gewijzigd door vooviro op 13-06-2018 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerd1979
Hoi Dennis,

Daar is deze review ook niet op gebaseerd wel op de communicatie hierna.
Doe er mee wat je wil ik heb al teveel tijd gespendeerd aan dit mens.

Mvrgr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
Nee dit is er niet.. Communicatie hierna vind ik in mijn ogen netjes maar wat paniekerig van mijn kant, maar niet zo dat ik deze review dus terecht vind, ik blijf netjes reageren en laat je geen dagen w8en.. Ook heeft er geen transactie of overeenkomst plaatsgevonden. Pb history kan geleverd worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Noob op 14-06-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

1) biedingen op een V&A veiling zijn indicatief en niet bindend
2) Geen overeenkomst/transactie = geen review

Review dus bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.