Toon posts:

VIPERZ 2 - Geforce

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Welke mot ik nemen, ik zit een beetje met de Cash.
Viper2= niet te duur
geforce(ddr)= wel duur

Ik denk namelijk dat hetnog wel effe duurt voordat de prijzen zakken voor de geforce(i.v.m. gf2)
En ik had begrepen dat de meeste probs toch wel waren opgelost met die nieuwe drivers(vindt die Metal drivers wel geinig).
Ik draai veel d3d spellen dus hij mot goed lopen met deze API.

Hoi

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:32

4POX

Everybody is wired

Hete enigste spel wat metal ondersteunt is unreal tournament,, Maar dan heb je ook plaatjes... .whhhoooaaaW

AKA Rinkel weblog

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:51

botoo

💀 too old to die young

ik heb 2 weken geleden voor de GeForce DDR gekozen, nog geen spijt van. als je een hoge AGP MHz wilt draaien, zal de Viper 2 je het eerst in de steek laten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Is d3d juist niet de zwakke kant van de viper? Q3 is okay maar D3D ?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
Ja, volgens mij ook. Q3 enzo werkt allemaal perfect (OpenGL), maar D3D werkt volgens mij bagger op een ViperII...

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:19
Heb UT gezien op een viper (p3 500 128Mb) Zag er in 1600x1200 heel erg mooi uit. Daarna in 800x600 op een grootbeeldtv ook heel mooi.
kl*te is dat dit eigenlijk het enige spel is dat echt goed draait...

diskeltische lurker

Verwijderd

Neem een GF DDR en je hebt een 1 jaar tot misschien wel meer geen zorgen meer.
Loopt als een trein. Kun je ook nog eens lekkur overklokken ect. ect. ect.

O ja hij is wel een tikje duurder maar dan heb je ook echt iets nieuws. Viper loopt alweer achter. Kunt dan nog beter een voodoo 5 kopen.

Mzl sjeiko

Verwijderd

Topicstarter
Zou opzich best een Voodoo5 willen maar ik heb het idee dat deze heeeeeel duur worden en ik wil toch echt niet te veel uitgeven.
Ik verkoop mijn ASUS V3800 140@175mhz op dit moment.
Dus een hondertje of 400-500kan er wel af dus mischien toch maar een G-force, is er nu een echt echt echt groot verschil tussen de normale en de DDR versie of is dat maar kwestie van een paar fps(ik heb het niet over tien of twintig frames)

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Mijn g400 is zo goed als dood maar ik weet niet of het onder garantie valt, dus ik ben al vast aan het rondkijken naar eventueel iets anders. Viper2 leek me wel wat, redelijke prestaties, extreem goedkoop. Alleen las ik in een review dat die kaart geen 1600*1200*32@90 Hz doet? Dat is wel k, want daar werk ik dagelijks mee, en ik wil niet terug (hoewel mijn tijdelijke s3 trio 1 MB het ook niet echt trekt ;)).
Dus vraagje, wat voor kwaliteit geeft die GF op hoge res, beetje vergelijkbaar met G400, en voor die enkele Viper2 gebruikers, hoe zit het daarmee?

Verwijderd

Topicstarter
He, je mag wel zelf een topic openen hoor en niet gaan vragen in MIJN topic.

nee geintje hoor, mot je geen TNT2 hebben heb ik nog een te koop heeheh

Verwijderd

Gert, 60 Hz op die res. .... maar met Powerstrip wel wat op te krikken. Hij (of zij) is/was wat sloompjes in 2D (S3 weet dat niemand dat benchmarkt ;) )

Ik weet geen redelijke reden om een Vip2 te kopen behalve: UT (evt. Q3) & prijs (maar goedkoop is duurkoop ?)

Win2000 & NT4 support is summier (juist in kaas)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus besloten om voor de Gforce te gaan want dat geouwehoer met die viper2 mot ik dus niet hebbuh.
Alleen nu zit ik dus met het probleem ik weet dat de DDR versie sneller is maar hoeveel sneller, ik wil gewoon wel zeker weten dat als ik er extra geld voor uitgeef dat ik het ook merk in mijn performance
bedankt
hoi

oja voordat ik het vergeer ik heb een socket370 of fcpga mobo maakt dat wat uit ik heb namelijk gehoord dat niet alle mobo met VIA chipset de gforce ondersteund

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Nou dan zal ik ook maar voor de GF gaan, dus die TNT 2 mag je houwe. ;) Ik wil nl. wel een beetje beeld op mijn monitor, en niet een kaart die helemaal aan zijn max zit.

Dat DDR merk je bijna alleen in hogere res. omdat dan de fillrate belangrijk is. Maar kijk eens op tweakers daar staat vast wel een linkje naar een round-up van verschillende kaartjes.
Pagina: 1