Hardware Gevraagd!

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echtenick
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-05 12:28
Hoi Tweakers!!

wij (wijkcentrum de Ypelaer tilburg Noord) zijn van plan om een reparatie centrum voor computers te starten t.b.v. de minima die geen dure reparaties kunnen betalen. om deze mensen toch mee te laten doen willen we met dit iniatief starten.omdat we geen budget hebben zijn we op zoek naar donaties in de vorm van obsolete hardware.
denk hierbij aan geheugen, moederbordjes, harddisks e.d.
ook voedingen en cases zijn van harte welkom!
verzendkosten vergoeden is geen probleem...

*knip* persoonlijke info verwijderd

[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 13-06-2018 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:11

SpamLame

niks

Grappig een echtenick nick maken en dan je naam in het emailadres...
Mooi initiatief, hoop dat het gaat lukken.

V&A lijkt me een goede start, maar een topic is opzich niet verkeerd als het wat breder wordt dan alleen de HW vraag.

Vraag je zelf even af of je bv de verzendkosten wil/kan vergoeden.
Mensen willen best doneren, maar (kijk naar mezelf) niet veel moeite voor hoeven doen of "veel" geld er aan kwijt zijn.
Als je geen budget hebt verzendkosten te vergoeden, zorg dat je plaatselijk een groter bereik krijgt, halen en brengen in de regio werkt dan net wat fijner (kijk weer naar mezelf).
Let dan wel even op de haal/breng tijden die aansluiten op bv schoolrondes & woon werkverkeer. Alleen brengen op dinsdag tussen 1200-1300 beperkt je gewoon.
Kan je zelf geen ruime tijden aanbieden, kijk eens of bedrijf in de buurt de inzameling wilt doen, bv een buurt super.

Denk ook aan de plaatselijke kringloopwinkels en de recyle diensten die mogelijk willen bijspringen.
Wellicht dat je ook bij de gemeentelijke stort afgedankt systemen gewoon mag meenemen.

[ Voor 14% gewijzigd door SpamLame op 13-06-2018 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
Heb nog een berg onderdelen en een compleet systeem liggen welk voor niks weg mag, maar dat moet inderdaad wel met ophalen of iets dergelijks geregeld worden. Ik voel er weinig voor om het te gaan versturen (veel ruimte en zwaar) of langsbrengen.

Edit:
echtenick schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:12:
als je mij verteld waar je woont kan ik wellicht wel ophalen hoor..
Ik zal per mail contact met je opnemen. Kan een paar dagen duren voordat ik concreet met foto's en dergelijke kom maar dat komt wel goed.

[ Voor 40% gewijzigd door GH45T op 13-06-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echtenick
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-05 12:28
als je mij verteld waar je woont kan ik wellicht wel ophalen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit soort oproepjes horen in de V&A thuis, niet op het forum. Probeer het daar nog eens!

Verder heb ik je info uit je startpost verwijderd om spam te voorkomen. Tip, doe die nooit, maar geef pas contactinformatie als je in contact bent met iemand.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.