Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35
Had een vraagje over de 5S:

Ik zou graag m'n oude iPhone 5S verkopen, aangezien ik nu al een tijdje de SE gebruik en die uiteraard een stuk sneller is. Ik wil er graag vanaf omdat hij toch enkel maar minder waard wordt, dus ik had het idee dat het nu het moment is om er nog iets voor te krijgen.

Ik heb echter geen idee wat ik ervoor zou kunnen vragen. Ik heb de accessoires nog, op de oortjes na, het doosje en de oorspronkelijke factuur. De telefoon ziet er ook ongebruikt uit. Ik vind op internet echter prijzen variërend tussen 70 (wat me enigszins weinig lijkt?) en 250 euro (belachelijke prijs). Ik zou er toch graag 100-120 euro voor krijgen, zou dat mogelijk zijn denken jullie? En zo niet, wat is dan een realistische prijs.

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Beste antwoord (via Lothiriel op 13-06-2018 11:33)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:27
Deze vragen mogen niet op het forum.
Je kunt het zelf bekijken en vergelijken in vraag en aanbod. Daar zullen er genoeg staan waardoor je zelf een idee kunt krijgen van de prijzen.
Accessoires zijn iig nauwelijks wat wordt. Originele kabel en adapter wel.

Om een idee te geven, mijn vrouw heeft haar 6s voor 250 verkocht welke ook in zeer goede staat was.
Die van jou is 2 jaar ouder.

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 13-06-2018 11:33 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Je kunt het zelf bekijken en vergelijken in vraag en aanbod. Daar zullen er genoeg staan waardoor je zelf een idee kunt krijgen van de prijzen.

Om een idee te geven, mijn vrouw heeft haar 6s voor 250 verkocht welke ook in zeer goede staat was.
Die van jou is 2 jaar ouder.

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 13-06-2018 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 09:32
Letterlijk wat de gek er voor geeft. Zet 'm in V&A en zie wat er op geboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
Lothiriel schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:29:
Had een vraagje over de 5S:

Ik zou graag m'n oude iPhone 5S verkopen, aangezien ik nu al een tijdje de SE gebruik en die uiteraard een stuk sneller is. Ik wil er graag vanaf omdat hij toch enkel maar minder waard wordt, dus ik had het idee dat het nu het moment is om er nog iets voor te krijgen.

Ik heb echter geen idee wat ik ervoor zou kunnen vragen. Ik heb de accessoires nog, op de oortjes na, het doosje en de oorspronkelijke factuur. De telefoon ziet er ook ongebruikt uit. Ik vind op internet echter prijzen variërend tussen 70 (wat me enigszins weinig lijkt?) en 250 euro (belachelijke prijs). Ik zou er toch graag 100-120 euro voor krijgen, zou dat mogelijk zijn denken jullie? En zo niet, wat is dan een realistische prijs.
Zet hem te koop voor 120 euro, dan kom je er vanzelf achter |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35
Arunia schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:31:
gastje01 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:31:
Letterlijk wat de gek er voor geeft. Zet 'm in V&A en zie wat er op geboden wordt.
Bedoelde inderdaad de kabel en adapter als ik het over accessoires heb. Zat verder niks bij IIRC buiten de oortjes die al jaren stuk zijn.

En m'n excuses dan, wist niet dat je zo'n vraag niet mocht stellen :). Zal het zelf eens uitvogelen dan. Vroeg het alleen omdat ik er graag redelijk vlot van af wil raken.

Mag dan ook een slotje op. Iig bedankt om te antwoorden.

[ Voor 3% gewijzigd door Lothiriel op 13-06-2018 11:33 ]

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Lothiriel kan gebeuren toch. Geef het alleen aan. ;)
Denk dat je met alle informatie goed vooruit kan. En het blijft een spelletje om je spullen voor de beste prijs te verkopen en andersom ook.
Gewoon zoeken op wat je zelf hebt en kijken waar het voor staat. En dan iets lager gaan zitten. Dan komt het goed.
Als die van jou onbeschadigd is, dan kun je hoger zitten dan degenen die beschadigd zijn. En je zal dan lager zitten dan een jonger model enzovoorts. Vergelijk ook met bijvoorbeeld de 6 qua prijs en zit daar dan weer onder. Beetje spelen en omlaag zetten wanneer het te lang online staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04:57
Voor goed gekende en vlot draaiend materiaal is ebay een goed platform.
Je kan eerst eens een paar telefoons volgen, en dan kijken wat ze gaan. Meestal is dat de echte marktwaarde.
En voor vlot draaiend materiaal durf ik zoiets ook te koop stellen aan bieden vanaf 1€!

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Taxaties doen we hier niet, aangezien je met wat zoeken het prima zelf kunt uitvinden :) Aangezien de vraag inmiddels is beantwoord gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.