Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-07 17:36
Ik heb een probleem met mijn Fritzbox 7390. Normaal ben ik hier zeer tevreden over. Maar sinds enige tijd werkt port forwarding niet meer goed. Dit begon volgens mij met de update van de firmware naar versie 6.83.
Ik had portforwarding ingesteld richting mijn NAS. Nu wil ik daaraan regels toevoegen. Alleen werkt dat niet meer.
Als ik namelijk "new Sharing" klik, dan krijg ik een nieuw scherm, maar praktisch zonder inhoud. (Create sharing, OK, Cancel) geen link, oid.

AVM verwees me naar een pagina op hun website: Link.
Het zou dus mogelijk een bug kunnen zijn rond de IPv6 settings. Ik heb die 'oplossing' geprobeerd, maar dit resulteert in een leeg port sharing veld. En vervolgens kan ik nog steeds niets maken/toevoegen. Gelukkig had ik een backup. _/-\o_

Heeft iemand dezelfde ervaring? Of weet iemand waar ik de oplossing moet zoeken?

Beste antwoord (via rens-br op 14-06-2018 09:33)

• ahbart
For the record.
Handmatig kan ik nog steeds geen port sharings aanmaken. Dit is een erkende bug, die AVM Fritz niet van plan is te repareren. Zeer teleurstellend.

Uiteindelijk kon ik vanuit mijn NAS wel bewerkstelligen dat er via uPNP porten werden geopend.

(Nadat ik er achter kwam dat er heel veel port sharing settings ergens op de achtergrond ingesteld stonden die steeds weer op popte. Maar ik niet zichtbaar kreeg. Vreemd!

Aan AVM Fritz! heb ik in elk geval helemaal niets gehad. Naar mijn mening hoef je voor de ondersteuning niet zo veel van ze te verwachten!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• ahbart
For the record.
Handmatig kan ik nog steeds geen port sharings aanmaken. Dit is een erkende bug, die AVM Fritz niet van plan is te repareren. Zeer teleurstellend.

Uiteindelijk kon ik vanuit mijn NAS wel bewerkstelligen dat er via uPNP porten werden geopend.

(Nadat ik er achter kwam dat er heel veel port sharing settings ergens op de achtergrond ingesteld stonden die steeds weer op popte. Maar ik niet zichtbaar kreeg. Vreemd!

Aan AVM Fritz! heb ik in elk geval helemaal niets gehad. Naar mijn mening hoef je voor de ondersteuning niet zo veel van ze te verwachten!