Wie weet er een mailserver die door iedereen (door mij in elk geval) gebruikt mag worden?
Graag ook nog een anoniempje als't effe kan.
En daarom zijn er niet veel open-relay mailservers meer. Worden allemaal dichtgespammedOp dinsdag 17 juli 2001 09:47 schreef DJ_PP het volgende:
Toch niet voor spam he
* geertb haat spam
Om SPAM en Computercriminaliteit te voorkomen is de kans dat je zo'n server vindt steeds kleiner, en momenteel waarschijnlijk nihil, tenzij je hier veel geld voor betaald.Op dinsdag 17 juli 2001 09:03 schreef poohbeer het volgende:
Wie weet er een mailserver die door iedereen (door mij in elk geval) gebruikt mag worden?
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Verwijderd
smtp.zonnet.nlOp dinsdag 17 juli 2001 09:03 schreef poohbeer het volgende:
sja, 'k ga wel heel onschadelijk mailbommetje sturen dan.. 5 mailtjes verwijderen en hij's weer klaar..Op dinsdag 17 juli 2001 11:52 schreef griebels het volgende:
Wat jij hier van plan bent vind ik eigenlijk toch al niet OK.. Als je iemand wilt "kloten" dan zijn daar zeker betere oplossingen voor te bedenken dan een "mailbom", of hoe je het ook wilt noemen, sturen.
Verwijderd
Hier moet je toch een account voor hebbenOp dinsdag 17 juli 2001 11:57 schreef solitari het volgende:
[..]
smtp.zonnet.nl
helaas niet anoniem
Verwijderd
Ik heb gewoon DNS servers ingesteld op 62.58.50.5 en 62.58.50.6Op dinsdag 17 juli 2001 13:22 schreef Bob_Dylan het volgende:
[..]
Hier moet je toch een account voor hebbenKrijg in ieder geval niks verstuurd via deze server.