anonymous (free) mailserver?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 10:28
Wie weet er een mailserver die door iedereen (door mij in elk geval) gebruikt mag worden?
Graag ook nog een anoniempje als't effe kan.

• witchdoc
owjah, 't ding moet attachments aan kunnen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-07 21:47
Wordt lastig denk ik, dit is al vaker voorbij gekomen en tot dusver nog nooit een echte oplossing gekomen behalve een eigen mailservert.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

www.freenntp.com als het goed is check zelf maar ;)

Verwijderd

je meld je toch gewoon bij hotmail aan? Onder een valse naam?

Verwijderd

Toch niet voor spam he :o
/me haat spam

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 16:34
Op dinsdag 17 juli 2001 09:47 schreef DJ_PP het volgende:
Toch niet voor spam he :o
* geertb haat spam
En daarom zijn er niet veel open-relay mailservers meer. Worden allemaal dichtgespammed

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 17 juli 2001 09:03 schreef poohbeer het volgende:
Wie weet er een mailserver die door iedereen (door mij in elk geval) gebruikt mag worden?
Om SPAM en Computercriminaliteit te voorkomen is de kans dat je zo'n server vindt steeds kleiner, en momenteel waarschijnlijk nihil, tenzij je hier veel geld voor betaald.

Wil je spammen, dan zijn er diverse commerciele providers die dit wel voor je willen doen, uiteraard tegen een flinke som geld.

Wil je iemand mailen, en gewoon niet bekend worden (omdat je bijvoorbeeld duivelse gedachten hebt }) ) gebruik dan gewoon een hotmail account, of een yahoo account. Je IP adres wordt geregistreerd bij de meeste gratis e-mail providers, dus helemaal anoniem is het ook niet.

Wil je echt "anoniem" zijn, registreer dan een eigen domain. Je hebt dan namelijk volledige controle over abuse@domain.nl }) Verder moet je bij het verzenden van mail niet je gewoonlijke provider gebruiken, maar een gratis inbelprovider. Bij voorkeur ook nog eentje die niet nummer indentificatie nodig heeft, en je dus je nummer kunt blokkeren voor de andere zijde. >:) Zo kun je dus voorkomen dat jouw IP adres wordt gebruikt om de provider, en dus jou te vinden. Ik ken helaas iemand die nu op de zwarte lijst bij Chello staat, en zijn adres krijgt dus 1 jaar geen aansluiting, omdat ie zijn kabelmodem gebruikte voor vieze truukjes.... en zijn IP nummer dus bekend was. Vieze truukjes doe je dus NOOIT met de verbinding die je wil houden.

Goed.... ik heb al veel te veel duivelse informatie vrijgegeven }) Eigenlijk zijn het dingen die iedereen wel kan bedenken trouwens.

Het komt er in principe op neer dat als je echt anoniem wil zijn het best wel kan, als je er maar wat centjes tegenover legt.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• witchdoc
* witchdoc pleit schuldig..
btw, 'k wil niet echt een mailbom sturen maar gebruik wel een mailbom proggie om 10 keer een bericht met een 'klein' attachmentje te versturen naar zelfde persoon.

Mag ook gewoon een niet anonieme mailserver zijn trouwens hoor. Nadruk verkeerd gelegd vrees'k.. moet gewoon gratis mailserver zijn die ookk attachments aanneemt en als't dan nog kan anoniem.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Oplossing staat al gegeven: Meldt je aan bij een gratis provider, bel bij hun in (anders kun je de server niet gebruiken) en verzend de mail. Als je bij het aanmelden een valse naam gebruikt raad de ontvanger nooit dat jij het was! ;)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Wat jij zoekt heet een open relay server, die staan vaak geblacklist op orbs.org... Open relay servers zijn schadelijk voor het Internet (en vooral voor diegene die ze beheerd) want je kunt er flink mee spammen, mailbomben en "gespoofde" mail mee sturen. En als je er eentje tegenkomt dan is dat meestal pure toeval (meestal omdat de admin er geen verstand van heeft).

Wat jij hier van plan bent vind ik eigenlijk toch al niet OK.. Als je iemand wilt "kloten" dan zijn daar zeker betere oplossingen voor te bedenken dan een "mailbom", of hoe je het ook wilt noemen, sturen.

Anoniem ben je zeker niet trouwens, degene die de server beheert houdt waarschijnlijk toch wel logfiles bij waar gewoon jouw IP in voor zal komen als je de mailserver abused.

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 09:03 schreef poohbeer het volgende:
smtp.zonnet.nl

helaas niet anoniem

• witchdoc
Op dinsdag 17 juli 2001 11:52 schreef griebels het volgende:
Wat jij hier van plan bent vind ik eigenlijk toch al niet OK.. Als je iemand wilt "kloten" dan zijn daar zeker betere oplossingen voor te bedenken dan een "mailbom", of hoe je het ook wilt noemen, sturen.
sja, 'k ga wel heel onschadelijk mailbommetje sturen dan.. 5 mailtjes verwijderen en hij's weer klaar..
ik heb er al meer moeten verwijderen van die gozer :(

dat'k niet anoniem ben weet'k .. maakt niet uit.. doe toch niks verkeerds met iemand 5 mails te sturen..
als'k het al doe.. eerste (ergste) frustratie is alweer effe voorbij :)

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 11:57 schreef solitari het volgende:

[..]

smtp.zonnet.nl

helaas niet anoniem
Hier moet je toch een account voor hebben :? Krijg in ieder geval niks verstuurd via deze server.

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 13:22 schreef Bob_Dylan het volgende:

[..]

Hier moet je toch een account voor hebben :? Krijg in ieder geval niks verstuurd via deze server.
Ik heb gewoon DNS servers ingesteld op 62.58.50.5 en 62.58.50.6
Volgens mij hoef je daar geen account voor te hebben. Probeer ook eens mail.zonnet.nl
Pagina: 1