Toon posts:

fixyourmac verkoopt 2e hands onderdeel voor nieuw

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit frauduleuze bedrijf fixyourmac.nl verkoopt klaarblijkelijk internationaal goedkope 2e hand ingekochte onderdelen voor nieuw, met de daarbij behorende prijs.Koop hier niet!!!
Ik had een nieuwe HD ventilator voor in mijn iMac besteld en kreeg een 2e hands ventilator. Vol met krassen, beschadigde bevestigingsopening, duidelijke plekken waar iemand met een schroevendraaier de ventilator heeft opengemaakt om hem schoon te maken, de ventilator rook sterk naar een schoonmaakmiddel, restanten oud vuil aanwezig. Laten zien aan een expert die dit beaamde.
Toen ik dit via een e-mail mededeelde aan het bedrijf ,antwoorden ze dat als je niet tevreden bent je toch de mogelijkheid hebt om het te retourneren,
waarop ik zei dat het verkopen van 2e hands producten voor nieuw bij wet verboden is en ik overweeg om aangifte te doen. Waarop ze dreigden als ik dat zou doen ze me zouden aanklagen voor valselijke beschuldiging.

Verpakt in een smoezelig oud plastic zakje met daarop een sticker met doorgestreepte naam van een heel ander product, in een doosje vol koffievlekken......N.b. aangevinkt dat ik het aangetekend verstuurd wilde hebben,wat gratis is,bleek gewoon per briefpost te zijn verzonden.....en per telefoon werd me gezegd dat als ze aangetekend zouden versturen ze geen marge zouden overhouden......

Kwamen met de smoes dat ze niet alle producten kunnen controleren die ze verkopen,terwijl ze deze ventilator duidelijk zelf hadden ingepakt. En kwamen met de smoes dat ze ook onderdelen die uit nooit gebruikte computers komen voor nieuw verkopen..........Nadat ik in de e-mail wisseling niet zwichte voor o.a. hun dreigementen kreeg ik als laatste e-mail ..."We zijn beiden ondernemer. Ik hoop op enig begrip van u als ondernemer." Alsof corruptie een onderdeel is van ondernemerschap.... ze begonnen hem duidelijk te knijpen.....Vermijden, dit soort bedrijven !! :( 8)7 |:( }:O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:26

lasharor

7 december 2004

Wat wil je nu van ons? Discussiewaarde bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57

Perkouw

Moderator General Chat
Dit kan beter in een shopreview. Discussiewaarde zie ik, zoals hierboven ook al benoemd, niet. Dit topic krijgt van mij een slotje.

Dit topic is gesloten.