Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop accu laadt niet op

Pagina: 1
Acties:

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:00
Goedenavond,

Ik zit met een rare verschijning. Ik heb hier een laptop voor mijn staan, en die laadt niet altijd meer op via het netstroom.

Als de laptop uit staat, en je sluit de voedingsadapter aan, dan wordt de laptop netjes opgeladen. Je kan dan de laptop ook aanzetten, en het laadcircuit blijft werken.
Echter, als vervolgens de voedingsadapter eruit wordt gehaald, en weer opnieuw in gedaan (terwijl de laptop aan staat), dan stopt de adapter ermee (het LED-lampje op de adapter gaat ook uit). Zie link:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Bij Dell heb ik een support case geopend, waar ik dacht aan een defecte voeding (binnen de garantietermijn).

Hierna heb ik de laptop opgestart met een Linux Live-USB, in de veronderstelling dat ik hier hetzelfde euvel wel zal tegenkomen. Maar niets is minder waar, in Linux kan ik de stekker er in en uit doen, blijft allemaal werken.

Hebben jullie misschien nog een idee waaraan het zou kunnen liggen, het lijkt nu stiekem toch wel een Windows probleem, of kan het alsnog een hardwarematig defect zijn?