Wat ga je met je laptop doen?
Vooral voor dagelijks internet gebruik. (Netflix, youtube, Facebook) en voor "lichte moderne games" zoals Football manager 2018 ofzo)
Wat is je budget?
Maximaal 600 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, die blijft vooral in huis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Bekendere merken zoals Acer, Asus, HP en Dell. ook wil ik een ssd in het systeem. En minimum 256mb aan videocard zou handig zijn maar niet echt een grote eiss.
Zelf ken ik er bitter weinig van. Maar heb deze laptop in het oog:
pricewatch: Acer Aspire ES1-523-81VF
Hij heeft in ieder geval een SSD! maar twijfel over de videokaart.. Het is van Acer, dat is toch een merk dat ik goed heb mee ervaren,.
Een andere laptop dat ik gevonden heb is deze
pricewatch: HP 15-bs190nd
Ik twijfel nog, andere suggesties zijn welkom
Extra eis: Het gebeurd dat ik snel onhandig ben, een laptop dat tegen een "stootje" kan zou prettig zijn
Vooral voor dagelijks internet gebruik. (Netflix, youtube, Facebook) en voor "lichte moderne games" zoals Football manager 2018 ofzo)
Wat is je budget?
Maximaal 600 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, die blijft vooral in huis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Bekendere merken zoals Acer, Asus, HP en Dell. ook wil ik een ssd in het systeem. En minimum 256mb aan videocard zou handig zijn maar niet echt een grote eiss.
Zelf ken ik er bitter weinig van. Maar heb deze laptop in het oog:
pricewatch: Acer Aspire ES1-523-81VF
Hij heeft in ieder geval een SSD! maar twijfel over de videokaart.. Het is van Acer, dat is toch een merk dat ik goed heb mee ervaren,.
Een andere laptop dat ik gevonden heb is deze
pricewatch: HP 15-bs190nd
Ik twijfel nog, andere suggesties zijn welkom
Extra eis: Het gebeurd dat ik snel onhandig ben, een laptop dat tegen een "stootje" kan zou prettig zijn
[ Voor 11% gewijzigd door michael1105 op 12-06-2018 21:22 ]