Ik zoek een?
Ik zoek een vervanger voor mijn Galaxy S7. Heb de S7 nu al bijna twee jaar.
Screen On Time is rond de 4h20m en merk dat hij snel leeg gaat. Ook wordt hij vaak erg heet bij veel gebruik... Een mooie telefoon met goede batterijduur is dus belangrijk
Wat is je budget?
Niet meer dan 650EUR, minder is natuurlijk beter.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil eigenlijk een telefoon die 2+ jaar mee kan gaan. Ook vind ik zelf het belangrijk dat het scherm scherp is en dat de batterij met dagelijks gebruik een dag mee kan. Ook is het wel geinig als 'ie waterproof is, kan ik hem op vakantie in het zwembad gebruiken ofzo
Wat heb je zelf al gevonden?
S9 Dual Sim (Black 64GB)
OnePlus 6 (64GB of 128GB Matt Black?)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vraag me af of die ~100 euro extra het waard is?
Heb de S9 even mogen gebruiken en vind 'm prachtig...
Toch zie ik in beide telefoons voordelen:
OnePlus:
Oxygen OS, goeie batterijduur en erg lange updates(?)
Samsung:
Hele goede camera, mooi scherm (Edge ook), goede speakers en waterproof.
Daarnaast zie ik wel nadelen:
OnePlus:
Iets mindere camera, geen expandable storage (komt wellicht 128GB versie goed van pas?) en geen waterproof certificering
Samsung:
Mindere software updates (S7 nog steeds geen Android 8.0 *zucht*), stuk duurder, 960fps slomo
Zit dus een beetje te denken: zal ik de extra 100 euro sparen of de OnePlus 6 toch al kopen?
Zie dat de S9 al sinds februari beschikbaar is, dus waarschijnlijk komt de S10 al over iets meer dan een half jaar(?) uit?
Ik zoek een vervanger voor mijn Galaxy S7. Heb de S7 nu al bijna twee jaar.
Screen On Time is rond de 4h20m en merk dat hij snel leeg gaat. Ook wordt hij vaak erg heet bij veel gebruik... Een mooie telefoon met goede batterijduur is dus belangrijk
Wat is je budget?
Niet meer dan 650EUR, minder is natuurlijk beter.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil eigenlijk een telefoon die 2+ jaar mee kan gaan. Ook vind ik zelf het belangrijk dat het scherm scherp is en dat de batterij met dagelijks gebruik een dag mee kan. Ook is het wel geinig als 'ie waterproof is, kan ik hem op vakantie in het zwembad gebruiken ofzo
Wat heb je zelf al gevonden?
S9 Dual Sim (Black 64GB)
OnePlus 6 (64GB of 128GB Matt Black?)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vraag me af of die ~100 euro extra het waard is?
Heb de S9 even mogen gebruiken en vind 'm prachtig...
Toch zie ik in beide telefoons voordelen:
OnePlus:
Oxygen OS, goeie batterijduur en erg lange updates(?)
Samsung:
Hele goede camera, mooi scherm (Edge ook), goede speakers en waterproof.
Daarnaast zie ik wel nadelen:
OnePlus:
Iets mindere camera, geen expandable storage (komt wellicht 128GB versie goed van pas?) en geen waterproof certificering
Samsung:
Mindere software updates (S7 nog steeds geen Android 8.0 *zucht*), stuk duurder, 960fps slomo
Zit dus een beetje te denken: zal ik de extra 100 euro sparen of de OnePlus 6 toch al kopen?
Zie dat de S9 al sinds februari beschikbaar is, dus waarschijnlijk komt de S10 al over iets meer dan een half jaar(?) uit?
ππΏππππ 16 πΏππ - π±7 5800π·3π£ - π·63 - π¬π²π¨ π±π³π·2070π² - 32π¦π‘-3800 - 2π³π‘ π²π²π£ - π§510 π€π πππΎ