Video werkt niet in artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Van de week had ik al een topic gestart over een filmpje wat niet werkte in Battlefield, ik kom er nu een tegen in reviews: Super Smash Bros - Sneller dan voorheen. Wellicht dus handiger een aparte plek te hebben hiervoor ipv voor elk artikel een topic te openen?

TS trapt af; de video op pagina 1 van reviews: Super Smash Bros - Sneller dan voorheen werkt dus niet.

Wellicht dat @TradeMarkNL of @Paul Hulsebosch iets kunnen betekenen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 20:45
Same here, video werkt ook bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Als het goed is nu wel...
Maar thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtyShock
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 13:45
Excuus voor de kick, maar ik reageer maar even in dit topic omdat dat zo op het oog de meest van toepassing zijnde is.

Veel van jullie video's werden de laatste maanden vanaf YouTube geserveerd, wat een welkome verbetering was, want ongeacht de locatie of apparaat waar vanaf ik een review keek, was het altijd stotteren, bufferen en eindeloos wachten.

Maar nu zie ik dat jullie daar weer vanaf gestapt zijn en ik weer tegen hikkende beelden op een rare framerate aan moet kijken zoals hier en hier. Waarom niet gewoon weer op YouTube? Dat was zo veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:07

TradeMarkNL

Videoproducer
Hi, we zijn niet afgestapt van het serveren van de YouTube-video's. Die worden nog steeds in de bijbehorende artikelen geplaatst, zoals hier en hier. Ze worden alleen tijdelijk ook nog op ons oude platform geupload en die zie je in het blokje op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtyShock
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 13:45
Ah, ik zie het nu. Dank voor het snelle antwoord.

Maar aangezien dat wel de eerste video is waar je waarschijnlijk op klikt, omdat die nu eenmaal groot in beeld staat, misschien een aardige verbetering daar ook de YouTube versie van te maken? Nu is het een beetje vreemd tweeslachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:07

TradeMarkNL

Videoproducer
Zoals gezegd is dit een tijdelijke situatie, die inderdaad niet ideal is. Hoe het uiteindelijk wordt ligt bij onze ontwikkelaars, maar mijn hoop is zeker dat die blokken ook naar de YouTube-video gaan linken.
Pagina: 1