Ja zelfs op vakantie denken wij aan tweaken:)
[Username verwijderd] heeft deze mod uitgevoert op mijn shirt, de koeleigenschapen zijn zeer drasties om hoog gegaan

Dit is het shirt voor de mod (het is z`ochtends vroeg dus let nie op me pan:)

Hier is poz bezig met de shirtmod tool (zakmes), ondertussen koel ik mijn body tijdelijk met vloeistof koeling
Hier is goed te zien hoe de shirtmod tool gebruikt word

Dit is het uiteindelijke resultaat
veel meer cooling! 
Disclaimer:
1: ik weet dat dit maybe niet in DOC hoort maar ik denk dat een funmod ook wel is mag (en het is een mod toch
2: ik heb geen hekel aan MS, poz is een linuxfreak dus maak er geen flamewar van omdat we een MS shirt hebben gemod
[Username verwijderd] heeft deze mod uitgevoert op mijn shirt, de koeleigenschapen zijn zeer drasties om hoog gegaan

Dit is het shirt voor de mod (het is z`ochtends vroeg dus let nie op me pan:)

Hier is poz bezig met de shirtmod tool (zakmes), ondertussen koel ik mijn body tijdelijk met vloeistof koeling

Hier is goed te zien hoe de shirtmod tool gebruikt word

Dit is het uiteindelijke resultaat
Disclaimer:
1: ik weet dat dit maybe niet in DOC hoort maar ik denk dat een funmod ook wel is mag (en het is een mod toch
2: ik heb geen hekel aan MS, poz is een linuxfreak dus maak er geen flamewar van omdat we een MS shirt hebben gemod
[ Voor 1% gewijzigd door Moonsugar op 20-03-2023 14:30 . Reden: Genoemde username verwijderd op verzoek van gebruiker ]