Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXBunnyShmexiXx
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Beste medetweakers, ik ga komende week op stage naar het buitenland voor 2 maanden. nu zou ik willen weten of het mogelijk is om nederlandse zenders te ontvangen in het buitenland zonder dure apparatuur aan te schaffen. bestaat er een provider die een dienst aanbiedt om zenders op de smartphone/laptop te kunnen ontvangen?

Er zijn natuurlijk alternatieven zoas bvn en uitzending gemist, maar die bieden alleen de populaire programma's aan. ik zou graag puur de tv zenders willen ontvangen zoals RTL, SBS, Disney Channel enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Hoe ver is het buitenland en heb je thuis een TV provider?

Binnen de EU kun je gewoon overal TV kijken met Ziggo Go account. Gewoon inloggen en TV kijken.
Buiten de EU kan dat ook icm een VPN.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXBunnyShmexiXx
  • Niet online
Calitomnication schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:21:
Hoe ver is het buitenland en heb je thuis een TV provider?

Binnen de EU kun je gewoon overal TV kijken met Ziggo Go account. Gewoon inloggen en TV kijken.
Buiten de EU kan dat ook icm een VPN.
Ja met ziggo kan het wel, maar in mijn dorp is ziggo niet mogelijk dus zit vast aan caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:43

Detmer

Professioneel prutser

Via de schotel wellicht mogelijk?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdees
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:13

fdees

Trust me I'm an Engineer

Heb zelf een half jaar voor studie in het buitenland gezetten. af en toe ene BVN gebruikt, maar zou er niet te veel tijd in steken om het uit te zoeken. Waarschijnlijk meer dan genoeg andere zaken dan te doen die leuker zijn dan tv kijken en als er eens iets is wat je gemist heb kan je het wel terug kijken

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
is NLziet een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXBunnyShmexiXx
  • Niet online
Dit is idd wat ik zocht. niet alle zenders maar de belangrijkste zitten er wel tussen, en 1e maand is gratis.
Pagina: 1