Aangezien ze het niet op de FP posten dan maar zo!

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 15:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Om de een of andere vage reden vinden ze het denk ik niet intressant genoeg om te posten op de front page, het is tenslotte niet nVidia maar "alechts" ATi en das niet zo boeind natuurlijk :(

ATi en Microsoftie hebben samen erg hard gewerkt aan DirectX 8.1 en daar zijn voor de volgende generatie kaarten van ATi erg leuke dingen uitgekomen, welke de GF3 het wel erg vervelend kunnen maken.

volgens deze zal de komende generatie kaarten 6 Textures in een clockcycle doen,, das heel wat meer dan de huidige 2 of 3

bovendien is het Pixel en Vertex Shader model flink omgehusseld en verbeterd, wat ons brengt bij de SmartShader, een makkelijker te gebruiken vorm van de shaders, met veel meer mogelijkheden.

Dit alles zit ingebakken in DX 8.1 en in OGL dmv extensies van ATi

Nu is het afwachten wat deze nieuwe vorm gaat brengen, en als hij echt veel makkelijker te implementen is met meer mogelijkheden dan vrees ik het ergste voor de GF3 en GF3 Ultra in de toekomst...

edit:

Ik gooi er nog even een pagina tegen aan met een demo en een verhaaltje, zodat je weet wat het allemaal inhoud en wat de voordelen zijn tov de 1.1 pixel en vertex shaders uit DX 8.0/GF3, mocht je intresse hebben dan vind je dat hier

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

dit lijkt mij ook idd wel iets voor de frontpage...

Verwijderd

Ik denk niet dat ze zo denken hoor, de Radeon is met een enorme opmars bezig de laatste tijd. Drivers en verkrijgbaarheid wordt steeds beter.

Heb je het in de de newssubmit gegooid?

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Jahoor heb ik gedaan, en ik weet ook wel dat ze zo niet denken maar het is zo irri dat als je een kompleet verhaal hebt getikt om 1 uur s'nachts dat het dan de volgende dag er niet staat, en dat er nu wel iemand mee aan de haal gaat.

Breek je nek voorzichtig

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:32

Epsilon

Op dinsdag 17 juli 2001 13:08 schreef The_PyroPath het volgende:
Jahoor heb ik gedaan, en ik weet ook wel dat ze zo niet denken maar het is zo irri dat als je een kompleet verhaal hebt getikt om 1 uur s'nachts dat het dan de volgende dag er niet staat, en dat er nu wel iemand mee aan de haal gaat.
1uur 's nachts
ff voor de duidelijkheid, femme is dan wel de oprichter van tweakers en onderhoudt de zaak, maar dit is wel zijn werk, en jij gaat toch ook niet om 1 uur 's nachts (vanaf 's morgens 8uur) bij de appie happie werken (is maar een voorbeeld)

Verwijderd

Als het echt zo goed is als in die demo te zien is en we niet letten op de kwaliteit van de animaties maar puur naar de gebruikte effecten dan kunnen we er nog heel wat van verwachten..

ben benieuwd

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ja maar waarom komen er dan nog wel twee andere berichten op de FP, eentje om half twee en een om 2 uur geloof ik?
En nu staat het er dus wel, maar heel laat en ook nog eens zonder mijn naam eronder, en dat verbaasd me dus een beetje, verdwijnen er wel vaker newssubmits?

Breek je nek voorzichtig

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb ook meerdere Radeon nieuwtje gesubmit, die pas twee dagen later op iemand anders zijn naam binnenkomen..

Daarom al eerder mezelf de vraag gesteld naar de overzichtjes van de Tweakers.net bankrekening en de vermelding Nvidia >:)
Pagina: 1