Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisBos512
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-02-2021
Mijn vraag
Als ik het geluid van deze headset via de Logitech Software aanpas, zullen deze aanpassingen dan ook worden toegepast wanneer ik de headset op de Playstation 4 gebruik? Bijv. als ik de bass hoger zet via de software, wordt de bass ook hoger als ik de headset op PS4 gebruik?
En als ik via de software de surround sound optie aanzet en vervolgens aansluit op de PS4, werkt de surround sound optie dan ook op PS4?

Relevante software en hardware die ik gebruik
N.V.T.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb nog niks geprobeerd i.v.m. het feit dat ik deze headset nog niet heb aangeschaft. Ik lees wel overal op internet dat de instellingen wel werken op de PC, over de Playstation kan ik niks vinden. De reviews over dit product zijn over het algemeen uitstekend, maar dit betreft vooral wanneer deze headsets op PC gebruikt wordt. Dit betreft ook de reviews hier op Tweakers.net.
Kan iemand mij uit de brand helpen? En wat is jouw algemene ervaring met deze headset?

Audiofiel

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Lijkt me onlogisch dat de settings worden meegenomen naar de PS4. Als ik macro's op mijn muis definieer wordt dit ook niet meegenomen naar de volgende pc.

Qua ervaring, lees dit eens door: productreview: Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset review door Anonymoussaurus