Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies nieuwe (game)pc

Pagina: 1
Acties:

• Tweaker81
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09-2024
Beste tweakers,

In het verleden heb ik zelf een pc geassembleerd maar dat is zo lang geleden!
De markt is zo veranderd of ik heb stil gestaan...?
Ik heb er meer plezier aan een pc in elkaar te zetten met jullie advies, dan waanneer ik hem rechtstreeks uit de winkel haal (scheelt ook wat knaken)

Wat wil je doen met je nieuwe systeem? : Office taken - E-mail - Nieuwste spellen zoals far cry 5 - Fortnite Windows platform

Wat mag het systeem gaan kosten? 600 a 800 euro
1000 max

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
benQ G2400 W zwart

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast met onderdelen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? bang for buck
Goeie kwaliteit vind ik belangrijk.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? pc moet future proof zijn!
liefst stille case met fans,

Ga je overklokken?
heb geen verstand van overklokken maar als het met een paar wijzigingen kan dan behoort dat tot de mogelijkheden

Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk bang for Buck en advies over werkgeheugen in combinatie met het moederbord

Beste experts kunnen jullie mij helpen

[ Voor 60% gewijzigd door Tweaker81 op 12-06-2018 17:12 ]

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-11 21:16
Een eigen lijstje is verplicht, begin bijvoorbeeld bij de Best Buy Guides of bekijk een topic met een vergelijkbaar budget.
Haal even de voorbeeldantwoorden (schuingedrukt) weg, dat leest wat makkelijker.
Noem specifiek het model van de monitor, of noem de resolutie en refresh rate.
Videokaarten kan je sws makkelijk vervangen, de vraag is meer of je ook een toetsenbord/muis/monitor nodig hebt, of andere specifieke componenten. Ik vermoed dat jij alleen een kast met inhoud nodig hebt.