Toon posts:

Gokspel

Pagina: 1
Acties:
  • 412 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een (shareware of freeware) gokkast. Maar dan wel een nederlandse gokkast zoals je ze kunt vinden in talloze cafe's. Dus niet van die irritante eenarmige bandieten of amerikaanse slots.

Weet iemand een site waar ik dit kan downloaden. btw, ik ben niet superverslaafd, maar ik zit op mijn werk te nixen, en ik heb gewoon zin in een gokje.

Ik ben ook bezig zelf zo'n gokkast te programmeren, maar ik ben nog op zoek naar plaatjes (kers, appel, citroen etc). Weet iemand waar ik dit kan vinden??

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Niet nederlands, maar wel gokkast op www.jackpot.com. Je kan op de site spelen of de kast downloaden.
Kan je nog wat winnen ok... ;)
Suuk6 iig!

Wees consequent, maar niet altijd

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Voor de Amiga of C64 (Weet niet meer psies welke) had je een gaaf gokspel... Meerdere spelmogelijkheden, erg gaaf. Mijn broer en ik speelde dit tot in den treure, tot onze ouders ons vd computer af kickten... :P

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

tuurlijk ook....dit is wat hij bedoeld
allemaal shit

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Vroeger onder DOS heb ik er een gehad, ben ook op zoek naar een leuke.

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 08:17 schreef Ook het volgende:
Niet nederlands, maar wel gokkast op www.jackpot.com. Je kan op de site spelen of de kast downloaden.
Kan je nog wat winnen ok... ;)
Suuk6 iig!
Ja maar daŽs geen `snackbarŽ gokkast :P

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Op woensdag 18 juli 2001 12:04 schreef blueeyes het volgende:

[..]

Ja maar daŽs geen `snackbarŽ gokkast :P
Die vind je ook niet op internet, maar in de.. ;)

Wees consequent, maar niet altijd

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik weet nog wel dat ik larry larry 1 de hele tijd achter zo'n kast stond...
:9~

Verwijderd

Te verslaafd ??

Wordt te duur he in de cafetaria

• EXX
  • Laatst online: 14:40

EXX

EXtended eXchange

Als je zelf een fruitautomaat wil programmeren zijn hier wat basisregels m.b.t. de tegenwoordige fruitautomaten zoals die in snackbars staan.

Uitkeringspercentage van een fruitautomaat is minimaal 60%. De speelduur mag gemiddeld niet lager zijn dan 3 seconden, met een absoluut maximum van 2 seconden. Speelduur = tijd die verstrijkt tussen het drukken van de startknop om een spel te starten. Het maximale uurverlies mag niet hoger zijn dan 200 punten. Dit laatste is eigenlijk het belangrijkste criterium. Je kunt rustig veel uitkeren, als je maar snel genoeg laat spelen kom je wel aan 200 punten uurverlies. Aangezien snel spel aantrekkelijk is, staan de meeste automaten op uitkeringspercentages van rond de 83%.

Vrjwel elke fruitatomaat bezit zgn. rollen met daarop fruitsymbolen. Meestal zijn het er 3, maar er zijn ook machines met 4 rollen. Per rol heb je dan meestal 24 fruitsymbolen. De verdeling van de symbolen op de rollen is op de machine afgebeeld. Het rollenspel (het vallen vd fruitsymbolen) moet volledig random zijn!

Met een eventuele behaalde winst kan men:

1) gewoon bij punten boeken
2) gokken met dubbel/niets. De win/verlies kans moet evenredig zijn met het resultaat: bij dubbel/niets dus 50/50.
3) een vervolgspel starten (een zgn. feature). Dit kan van alles zijn.

De maximale winst per spel mag de 200 punten niet overschrijden.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 13:45

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op donderdag 19 juli 2001 14:16 schreef EXX het volgende:

Vrjwel elke fruitatomaat bezit zgn. rollen met daarop fruitsymbolen. Meestal zijn het er 3, maar er zijn ook machines met 4 rollen. Per rol heb je dan meestal 24 fruitsymbolen. De verdeling van de symbolen op de rollen is op de machine afgebeeld. Het rollenspel (het vallen vd fruitsymbolen) moet volledig random zijn!
Daar heb ik dus ook over na zitten denken: als de rollen random vallen zal de permutatie van de symbolen op de rollen toch dusdanig moeten zijn dat het een bepaald uitkeringspercentage oplevert? Hoe kom je op een dergelijke permutatie?
Met een eventuele behaalde winst kan men:

1) gewoon bij punten boeken
2) gokken met dubbel/niets. De win/verlies kans moet evenredig zijn met het resultaat: bij dubbel/niets dus 50/50.
Is het ook waar dat het knipperen van de lichtjes op de "kop/munt"-knoppen niet overeenkomt met of je wint of niet? En de kans van 2 naar 4 is dus hetzelfde als die van 64 naar 128?

En je had het er net over dat dit allemaal in assembly gebeurt, maar ik kan me voorstellen dat er inmiddels toch wel C-patches zijn waarmee je dat lowlevel gebeuren wat preciezer kan aansturen?!

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 10:55
Op woensdag 18 juli 2001 13:22 schreef DeX het volgende:
Ik weet nog wel dat ik larry larry 1 de hele tijd achter zo'n kast stond...
:9~
Daar moest je wel gokken om verder te komen in het spel. En elke keer saven als je gewonnen had, en restoren als je verloor ;)

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Op donderdag 19 juli 2001 15:07 schreef Tsjipmanz het volgende:

[..]

Daar heb ik dus ook over na zitten denken: als de rollen random vallen zal de permutatie van de symbolen op de rollen toch dusdanig moeten zijn dat het een bepaald uitkeringspercentage oplevert? Hoe kom je op een dergelijke permutatie?
[..]
Wij deden dat gewoon met een simulatieprogramma dat we zelf geschreven hadden (in Turbo Pascal 3.0). Daar zette je de rollenverdeling en de prijzen voor de combinaties in een file en het programma hield dan bij welke wincombinatie hoeveel keer optrad en wat er uitgekeerd werd (bij bv. 100000 spellen). Hierbij werd rekening gehouden met de autohold functie van de automaat.
Is het ook waar dat het knipperen van de lichtjes op de "kop/munt"-knoppen niet overeenkomt met of je wint of niet? En de kans van 2 naar 4 is dus hetzelfde als die van 64 naar 128?
Het knipperen van de lampjes in de knoppen komt niet overeen of je wint of niet. Wel moet de brandduur overeenkomen met de kans. Zou je een gok hebben van 10 naar 100, dan moet het verlies lampje 9 keer zo lang branden als het winst lampje.

Het win/verlies wordt pas gegenereerd na het drukken van de knop. Overigens is idd de winkans 50% bij zowel 2 naar 4 als van 64 naar 128. Aan deze kansen mag NIET gesleuteld worden, zelfs niet positief.
En je had het er net over dat dit allemaal in assembly gebeurt, maar ik kan me voorstellen dat er inmiddels toch wel C-patches zijn waarmee je dat lowlevel gebeuren wat preciezer kan aansturen?!
Er zijn idd ook C-crosscompilers waarmee dat kan, maar ja, dan moet je je bestaande software helemaal porteren. Bovendien kosten de C compilers flink poen, dus zijn we bij assembly gebleven. Bovendien gaat er nix boven assembly om dingen te tunen! Een andere fabrikant gebruikt ook de programmeertaal Forth.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:16
enigszins OT

Ik zoek de software van die touchscreen kasten van Photoplay. Heeft iemand een idee of je dat ergens kan kopen ?

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op donderdag 19 juli 2001 15:26 schreef EXX het volgende:

[..]

Wij deden dat gewoon met een simulatieprogramma dat we zelf geschreven hadden (in Turbo Pascal 3.0). Daar zette je de rollenverdeling en de prijzen voor de combinaties in een file en het programma hield dan bij welke wincombinatie hoeveel keer optrad en wat er uitgekeerd werd (bij bv. 100000 spellen). Hierbij werd rekening gehouden met de autohold functie van de automaat.
[..]
Erg cool allemaal, zal zeker eens iets dergelijks proberen te maken! :)

- Soulseek rulez -

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Als je nog vragen over dit onderwerp hebt, gooi ze maar hier neer. Zou je ooit nog een gokkast tegenkomen genaamd 8-Track, daar zit dus mijn software in....

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op donderdag 19 juli 2001 15:54 schreef EXX het volgende:
Als je nog vragen over dit onderwerp hebt, gooi ze maar hier neer. Zou je ooit nog een gokkast tegenkomen genaamd 8-Track, daar zit dus mijn software in....
Ok, ken je ook degene die de Fever heeft gemaakt?

- Soulseek rulez -

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Nee, ik ben eind 1990 gewisseld van job. Alles wat na 1990 op de markt gekomen is, is dus niet van mij... ;)

• Bigfoot
Als er nou iemand nog leuke cheats had voor die apparaten.... ;)

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op maandag 23 juli 2001 15:31 schreef Bigfoot72 het volgende:
.... dan had die iemand het vast aan iedereen verteld! :)

- Soulseek rulez -

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Op maandag 23 juli 2001 15:31 schreef Bigfoot72 het volgende:
In sommige van die dingen zaten idd "cheats", maar die waren onbedoeld. Je zou er verbaasd van staan hoe inventief mensen zijn om te proberen een gokkast meer dan 100% te laten uitbetalen, en soms ook nog succes hebben!

Geprogrammeerde cheats zitten er niet in; die zouden bij de software controle door het NMi aan het licht komen. Die gasten spitten echt alles door. Je mot zelfs een complete assembly-listing (met geexpandeerde macro's) inleveren. Dit pak papier wordt echt doorgeneusd. Verder laat men de software door een emulator lopen om te kijken of er geen programmeertruukjes inzitten. Ik ben zelfs een een keer gebeld dat ik een illegale instructie gebruikt had. En jawel, hun emulator was erop gestopt, maar mijn cross-assembler had de instructie (voor de kenner "ADD A,R") gewoon geassembleerd. Aangezien het het programmadeel betrof dat gebruikt wordt als de automaat puntenloos om inworp staat te bedelen, kon het erin blijven.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

IWriteCode

Less = more

Nederlandse kasten vind je op:
[url="http://=www.denederlandsesnackbargokkastenwereld.nl"]www.denederlandsesnackbargokkastenwereld.nl[/url] ;)

Less = more

• Bigfoot
Op dinsdag 24 juli 2001 10:30 schreef EXX het volgende:

[..]

In sommige van die dingen zaten idd "cheats", maar die waren onbedoeld.
Heb je geen tips voor de mede-tweaker? ;)

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Op dinsdag 24 juli 2001 10:34 schreef Jamal het volgende:
Nederlandse kasten vind je op:
[url="http://=www.denederlandsesnackbargokkastenwereld.nl"]www.denederlandsesnackbargokkastenwereld.nl[/url] ;)
De URL werkt voor geen meter ;)

En cheats: dat is afhankelijk van de gokkast. Ik zal een voorbeeld geven. Je hebt veel van die gokkasten die zo een grote puntenmeter hebben en waar je dan met 4, 8 of 16 punten per keer kan spelen. Als je nou punten overboekte van de grote puntenmeter naar de gewone puntenmeter en je schakelde tijdens dit proces de kast uit en dan weer in, dan stonden alle punten gewoon in de gewone puntenmeter (dat moet, er mag geen score verloren gaan), maar de machine had deze overboeking niet geregistreerd en dus was er niets uitgekeerd. De compensator in de automaat (die speldelen die niet geheel random zijn en dus gebruikt worden om de uitbetalen te sturen) bleef positief en dus extra punten uitdelen. Na een kleine software patch was dit dus verholpen.....

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Het is trouwens wel zo dat het onmogelijk is om een ECHT random getal te genereren met een computer, het zijn altijd PSEUDO-random getallen.
Dit heeft als gevolg dat bepaalde patronen waarschijnlijk wel blijven terugkeren, hetzij dusdanig weinig dat het bijna niet te voorspellen is.

Een vriend van mij kan dusdanig goed flipperen dat hij met een gulden een hele middag in de automatenhal kan spenderen, en hij ziet daar ook wel de zogenaamde "beroepsgokkers". Die mensen bestuderen de kasten dusdanig goed dat ze bij een bepaalde permutatie van de rollen uitspraken kunnen doen over het wel of niet vallen van een combinatie. Bijvoorbeeld "Als op de tweede rol een aardbei staat en op de derde een appel en je houdt de aardbei vast, komt er altijd een citroen op de eerste rol". Op die manier zou je er heel licht voordeel uit kunnen halen, maar dan moet je er veel tijd in steken.

Ook zal je zien dat bij kasten die automatisch symbolen vasthouden, de kast lang niet altijd de goeie symbolen vasthoudt. Op de 1e en 3e rol een ster vasthouden terwijl op de hele 2e rol maar 1 kans is op een ster houdt zo'n kast dan vast. Aangezien de "leek" dan niet op herstel drukt en de kast die dingen laat vasthouden is de "leek" dus lichtelijk in het nadeel waardoor het uitkeringspercentage omlaag gaat. Dit heeft als gevolg dat wanneer je wel goed speelt je een lichtelijk grotere kans hebt op winst. Zoals ik ook al n keer in een boek over gokspelen heb gelezen, de hoogste winstkans heb je bij gokkasten die ingewikkeld werken omdat niet iedereen die erop speelt de kast "snapt". Probeer het dus maar niet op de Club2000 :)

edit:
paragraafindeling toegevoegd :)

- Soulseek rulez -

• EXX

EXX

EXtended eXchange

De Club2000 is nog niet eens zo ingewikkeld...

Maar je hebt gelijk, het zijn pseude random getallen. Alleen is de cyclus zo groot, geen mens kan de herhaling vaststellen. Bovendien kan je bij de Z80 CPU de waarde van het memory-refresh register uitlezen. De waarde die daar instaat, kun je wel random beschouwen, aangezien dit een CPU intern register is dat je als programmeur niet kan beinvloeden. Daarnaast wordt de random generator continu "randomized" op de achtergrond. Deze randomgenerators worden bovendien door het NMI getest of ze wel goed random zijn.

Daarnaast is het gedrag ook spelerafhankelijk. Ook in vervolgspellen worden random nummers gebruikt. Niet alle spelers spelen de kast op dezelfde manier. Het "voorspellen" van combinaties denkt ieder "beroepsspeler" te beheersen, maar in werkelijkheid is het kul.

Dit is bv. zo een pseudo-random generator:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
;***************************************************
;   GENERAL PURPOSE PSEUDO RANDOM NUMBER GENERATOR
;
;    PARAMETERS:
;    ----------
;
;    CALLING INTERFACE:
;    -----------------
;
;    REGISTERS:       HL - RANGE
;
;    MEMORY:             SEED1...4 - SEEDS FOR
;                    GENERATORS.
;
;    RETURN INTERFACE:
;    ----------------
;
;    REGISTERS:       A  - 'RANDOM' NUMBER
;                    IF < 256.
;
;                    DE - 'RANDOM' NUMBER
;                    IF > 255.
;
;    MEMORY:             SEED1...4 - SEEDS
;                    UPDATED.
;
      COMMENT ^

DESCRIPTION:
      -----------
      THIS PROGRAM CONTROLS THE GENERATION OF
      PSEUDO RANDOM NUMBERS. THE METHOD OF GENERATION
      EMPLOYS A MULTIPLICATIVE CONGRUENTIAL PSEUDO
      RANDOM NUMBER GENERATOR, WITH PRIME MODULUS. THE
      GENERATOR FORMULA IS AS FOLLOWS:

X    =   K . X   (MOD M)
             (I+1)     (I)

WHERE X IS THE NEXT NUMBER GENERATED,
                (I+1)
      X    IS THE OLD NUMBER, K IS THE MULTIPLIER AND M
       (I)
      THE PRIME MODULUS. FOR A FULL CYCLE LENGTH OF M-1
      THE MULTIPLIER MUST BE CHOSEN TO BE A PRIMITIVE
      ROOT OF THE PRIME MODULUS M.
      ( K IS A PRIMITIVE ROOT OF M IF THE SMALLEST
        VALUE OF Q FOR WHICH:
             Q
            K  = 1 (MOD M) ,IS Q = M-1 ).

A MULTIPLIER VALUE OF 3432 DECIMAL AND
      A PRIME MODULUS OF 9973 SATISFIES THESE CONSTRAINTS.
      AS DO 6352/9467, 2998/8963, 4732/9587 AND 4384/10163.
^

;SAVE RANGE
RANDOM: PUSH    HL
                      ;SET POINTER
                      ;TO RANDOM SEED
      LD    A,R
      AND     6
      LD    E,A
      LD    D,0
      LD    IX,SEED1
      ADD     IX,DE
                      ;SET POINTER TO
                      ;GENERATOR DATA
      LD    IY,GENDAT
      ADD     IY,DE
      ADD     IY,DE
                      ;SEED VALID?
GENRND: LD  L,(IX+0)
      LD    H,(IX+1)
      LD    A,H
      OR    L
      JR    NZ,SEEDOK    ;YES
                      ;RESET SEED
      LD    HL,1
                      ;GET SEED
SEEDOK: EX  DE,HL
                      ;LOAD MULTIPLIER
      LD    C,(IY+0)

LD    B,(IY+1)
                      ;SEED X MULTIPLIER
      CALL    MPY16
                      ;LOAD MODULUS
      LD    C,(IY+2)
      LD    B,(IY+3)
                      ;(SEED X MULTIPLIER)/MODULUS
      CALL    DIV32
                      ;SAVE NEW SEED
      LD    (IX+0),L
      LD    (IX+1),H
                      ;GET RANGE
      POP     BC
                      ;SEED X RANGE
      EX    DE,HL
      CALL    MPY16
                      ;LOAD MODULUS
      LD    C,(IY+2)
      LD    B,(IY+3)
                      ;(SEED X RANGE)/MODULUS
      CALL    DIV32
                      ;GET RESULT
      LD    A,E

RET

;    GENERATOR DATA:
;    --------------

PSDDAT:
GBLDAT:
GENDAT: DW  3432,9973    ;MULTIPLIER / MODULUS
      DW    6352,9467
      DW    2998,8963
      DW    4732,9587

;    UPDATE PSEUDO RANDOM NUMBER TABLE CONTENTS
;
;    PARAMETERS:
;    ----------
;
;    CALLING INTERFACE:
;    -----------------
;
;    REGISTERS:       NONE
;
;    MEMORY:             PSDSED - SEED FOR GENERATOR
;
;                    INDEX - INDEX OF LAST
;                    NUMBER IN TABLE UPDATED.
;
;    RETURN INTERFACE:
;    ----------------
;
;    REGISTERS:       NONE.
;
;    MEMORY:             PSDSED - SEED UPDATED
;
;                    INDEX - UPDATED MODULO
;                    TABLE LENGTH.
;
;                    IDXTAB - PSEDUO RANDOM
;                    NUMBER TABLE UPDATED.
;
;    COMMENT:
;    -------
;    THIS ROUTINE USES THE INDEX TO UPDATE
;    A NUMBER IN THE PSEDUO RANDOM NUMBER TABLE USED
;    FOR GENERATING THE NEW REEL POSITIONS.

;SET POINTER TO
                      ;SEED DATA
PSDUPD: LD  IX,PSDSED
                      ;SET POINTER TO
                      ;GENERATOR DATA
      LD    IY,PSDDAT
                      ;SAVE RETURN
                      ;ADDRESS
      LD    HL,PSDRET
      PUSH    HL
                      ;SET RANGE
      LD    HL,INTSIZ
      PUSH    HL
                      ;GENERATE PSEUDO
                      ;RANDOM NUMBER
      JP    GENRND
                      ;GET INDEX DOWN
                      ;PSEUDO RANDOM
                      ;NUMBER TABLE
PSDRET: LD  A,(INDEX)
                      ;UPDATE INDEX
                      ;MODULO TABLE
                      ;LENGTH

;INCREMENT INDEX
      INC     A
                      ;VALID INDEX?
      CP    80
      JR    C,IDXOK    ;YES
                      ;RESET INDEX
      XOR     A
                      ;SAVE NEW INDEX
IDXOK:  LD  (INDEX),A
                      ;INDEX DOWN
                      ;TABLE
      LD    C,A
      LD    B,0
      LD    HL,IDXTAB
      ADD     HL,BC
                      ;UPDATE TABLE
                      ;CONTENTS
      LD    (HL),E

RET

Wat betreft Hold combinaties: die zijn gebasseerd op lange termijn kansen. Ze zijn dus wel degelijk optimaal m.b.t. de uitkering van prijzen die vallen op de rollen. Echter: er zijn ook feature spellen die meedoen (bv. van die fill-ins, rijtjes symbolen die je moet opbouwen). Sommige kasten houden daar rekening mee, en dat gaat weer ten koste van de optimale hold op de rollen.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

IWriteCode

Less = more

De URL werkt voor geen meter ;)
Goh.. je meent het ;)

Less = more

• LAN
  • Niet online

LAN

Voor all your gokking pleasures: ene schoone fruitautomaatsch

http://www.pimpernel.com/casino/pimpernel2000/gok.html

en nog wat minder mooie hier:

http://www.telfun.nl/telfun/index1.htm

• Lars
  • Laatst online: 16-11-2021
de enigste "cheat" die ik ken voor gokkasten is voor de TurboReal.( de oude versie )
Als je daar "boven" speelde,en je was met je laatste 16 punten bezig ( je kon kiezen uit inzet 4,8 of 16 )moest je,op het moment dat je op startknop indrukte, ook de knop indrukken om de inzet te veranderen na 4.
Nadat de rollen waren gestopt,en je had geen prijs, kreeg je 4 xtra punten, >:) >:)

Heeft me zo nu en dan toch wel wat opgeleverd :P :P

• EXX

EXX

EXtended eXchange

LOL

Dat zijn nou van die typische ongedocumenteerde features.

Bekijk het zo: als Microsoft een bug in zijn software heeft zitten, en die wordt ontdekt, dan moeten we maar afwachten of het wordt opgelost.

Als een fruitmachinefabrikant een bug in zijn software heeft zitten en je loopt er tegen aan, levert dat poen op! En reken maar dat er snel een upgrade komt ;)

Verwijderd

is t echt niet zo dat een slimme cafebaas wat aan die kast kan rommelen zodat ie minder uitbetaalt of sneller speelt?
Ook zei je dat die kast helemaal werd nagelopen enzo maar asl je iets echt nieuws heb kan ie er toch doorheen gaan?

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 22:27 schreef nexT het volgende:
is t echt niet zo dat een slimme cafebaas wat aan die kast kan rommelen zodat ie minder uitbetaalt of sneller speelt?
Ook zei je dat die kast helemaal werd nagelopen enzo maar asl je iets echt nieuws heb kan ie er toch doorheen gaan?
Die dingen worden volgens mij een keer per jaar gechecked. Kun je er wel een tijdje mee kloten :).

Verwijderd

kan onze gok guru hier neit ff antwoord op geven ;)
Pagina: 1