Ik was aan het kijken voor een redelijke budget smartphone met een goeie batterijduur en kwam al gauw bij Xiaomi telefoons uit. De Redmi 5 Plus leek mij een mooi toestel voor zijn prijs. Toen ik naar de webshops ging die erbij vermeld staan kreeg ik andere specificaties te zien. Zo zie je bij de Tweakers specificaties dat er een 16MP camera op zit en bij GSMWijzer staat er dat er een 12MP camera op zit. Ook zie ik bij de webshops nergens meer iets staan over de 2160x1080 resolutie.
Misschien kijk ik ergens overheen maar zit ik hier twee verschillende (versies) toestellen te bekijken of klopt een van de twee (waarschijnlijk dan die van Tweakers) pagina's niet?
Daarnaast sta ik ook open voor aanbevelingen van andere toestellen als jullie die hebben (vergelijkbaar in prijs, paar tientjes meer of minder maakt niet zoveel uit).
Misschien kijk ik ergens overheen maar zit ik hier twee verschillende (versies) toestellen te bekijken of klopt een van de twee (waarschijnlijk dan die van Tweakers) pagina's niet?
Daarnaast sta ik ook open voor aanbevelingen van andere toestellen als jullie die hebben (vergelijkbaar in prijs, paar tientjes meer of minder maakt niet zoveel uit).