Workflow of authorisatie systeem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slopert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10 23:58
Mijn vraag
Wij gebruiken een zelf geschreven stuk software, die aan het einde van z'n levensduur is.
Wat doet het: Als ik een vrije dag wil nemen, dan dien ik via een web interface een verzoek in. Het systeem stuurt de personen die toestemming moeten geven een email.
Via dezelfde web interface kunnen zij dan wel of geen toestemming geven aan dit verzoek.

We hebben verschillende kantoren en op die kantoren weer verschillende afdelingen. De personen die toestemming moeten geven zijn verschillend per kantoor en afdeling.

Is iemand bekend met bestaande software waarmee bovenstaande gedaan zou kunnen worden? Liefst in office 365, aangezien we voor elke werknemer al Office Business Premium hebben.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Geen relevante software

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb binnen office 365 al gekeken naar Sharepoint en Flow, maar dat doet het net niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 09:29
SharePoint Online icm Nintex

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slopert
Wat zijn de kosten van zo een pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

$5 user/month

[ Voor 7% gewijzigd door Brahiewahiewa op 13-06-2018 00:33 ]

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-10 13:02

Jeoh

blaat

Gewoon een Sharepoint formuliertje, toch? Kan ook zonder Nintex waarschijnlijk, dan is het helemaal graties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slopert
Het zal best een simpel formuliertje zijn. Ik heb naar aanleiding van Nintex nog wat verder gezocht en kwam bij ivero.net uit.
Voor zover ik kan zien zit daar alles in.
http://ivero.net/solutions/ExpenseApprovalPro/index.html

Vijf euro per maand is best veel voor 60 gebruikers. Thanks voor de info.

[ Voor 14% gewijzigd door slopert op 13-06-2018 18:31 . Reden: Comment op de prijd van Nintex ]

Pagina: 1