Toon posts:

computer sluit niet af !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen.... Voor mij de eerste keer hier, Ik kreeg dit adres van een mede forummer op een ander forum. Hij zei dat dit je aangewezen plek was voor mijn vraag.

Ik ben dus alles behalve computer deskundige, en wil graag jullie hulp.

Het zit zo: als ik de computer uit wil schakelen, start hij vanzelf weer op. In het afsluit scherm komt dan ook te staan dat de optie computer opnieuw opstarten is gekozen...
Ik heb al vanalles geprobeerd, van een patch tot herstarten in dos?? In veilige modus kan ik m overigens wel afsluiten.
En als ik naar bed ga en m aan laat staan, dan issie s'morgens ook uit als ik beneden kom.
Ik heb Windows 98, hoop dat jullie me kunnen helpen.

BVD en greetz anne-marie

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Het lijkt wel of er een 3rd party programma actief is die een bepaald aantal dingen voorkomt, bijvoorbeeld een Shutdown manager, zoals Autoshutdown.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

de mijne sluit ook niet echt altijd af , er er draait dan echt geen programmas , tenminste onder ctrl-alt-delete niet

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
Dennisdotcom...... dat klinkt goed, maar wat is daaraan te doen.... sorry hoor wat computers aangaat ben ik erg blond...

Verwijderd

start, uitvoeren, msconfig
en bij het tabblad opstarten kun je zien wat er opgestart wordt, ik ben alleen bang dat je niet van alle programma's weet wat ze zijn.

En heb je die patch van http://windowsupdate.microsoft.com gehaald? Zo niet moet je daar ff heensurfen en wat updates downloaden, misschien helpt het.

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost, ben naar computer society geweest, en die hebben m nagekeken. De netwerk kaart die Chello geinstalleerd had, zat samen op 1 poort met mijn video kaart.
Probleem opgelost, maar toch bedankt voor jullie tips....

thanxxx Anne-marie..

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:38

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Had t zelfde gezeur tis gewoon een kwestie van irq's die gedeelt zijn wat niet helemaal lekker werkt met elkaar, zeker 3com kaartje van chello?

Ow btw welkom hier op got :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1