Link naar de video
video: Forza Horizon 4 - Zorgeloos racen in alle seizoenen
Omschrijving van het probleem
Mijn internetverbinding is 220 mbps maar videos kunnen niet afspelen op 1080p zonder zo nu en dan te bufferen of automatisch over te schakelen naar een lagere kwaliteit. Het kan er mee te maken hebben dat ik in Schotland woon. Videos op andere sites zijn geen probleem.
Besturingssysteem
Manjaro Linux 17.1.10
Browser
Firefox 60.0.1
Chromium 67.0.3396.62 (Official Build) Arch Linux (64-bit)
Geïnstalleerde plugins
- Getest met plugins aan en in een schoon profiel zonder plugins
Flash of HTML5
- HTML5
Wat heb je al geprobeerd om het te verhelpen?
Door een vpn (Wireguard) te openen met Amsterdam kan ik de video wel goed afspelen. Mijn ervaring is dat wireguard tunnels downloads vanuit het buitenland sneller maken. Een speedtest met een server in Amsterdam met wireguard aan geeft me 190mbps en zonder wireguard 132mbps. Het lijkt er hierdoor op dat er net niet genoeg bandbreedte beschikbaar is voor een continue stream naar het buitenland.
Het is geen groot probleem, maar wellicht is het nuttig om te weten.
video: Forza Horizon 4 - Zorgeloos racen in alle seizoenen
Omschrijving van het probleem
Mijn internetverbinding is 220 mbps maar videos kunnen niet afspelen op 1080p zonder zo nu en dan te bufferen of automatisch over te schakelen naar een lagere kwaliteit. Het kan er mee te maken hebben dat ik in Schotland woon. Videos op andere sites zijn geen probleem.
Besturingssysteem
Manjaro Linux 17.1.10
Browser
Firefox 60.0.1
Chromium 67.0.3396.62 (Official Build) Arch Linux (64-bit)
Geïnstalleerde plugins
- Getest met plugins aan en in een schoon profiel zonder plugins
Flash of HTML5
- HTML5
Wat heb je al geprobeerd om het te verhelpen?
Door een vpn (Wireguard) te openen met Amsterdam kan ik de video wel goed afspelen. Mijn ervaring is dat wireguard tunnels downloads vanuit het buitenland sneller maken. Een speedtest met een server in Amsterdam met wireguard aan geeft me 190mbps en zonder wireguard 132mbps. Het lijkt er hierdoor op dat er net niet genoeg bandbreedte beschikbaar is voor een continue stream naar het buitenland.
Het is geen groot probleem, maar wellicht is het nuttig om te weten.