Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:33
Mijn vraag
Is het mogelijk om een airmouse (welke?) the gebruiken icm. de Philips 55POS9002? Lijkt me makkelijker om de tv ermee te bedienen...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Philips 55POS9002

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geen relevante informatie kunnen vinden, behalve dan een airmouse voor Android boxen, maar dit is een Android TV...

Mijn idee van een airmouse: YouTube: The Best 3D Air Mouse T2 with a Gyroscope for Android TV Box, Smart ...

[ Voor 26% gewijzigd door Tremio op 12-06-2018 11:46 ]

Alle reacties

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 16:28
Je zou zeggen een airmouse in de basis gewoon moet werken. Het grootste probleem is waarschijnlijk dat niet alle onscreen knoppen lekker reageren op een airmouse. Ik heb een Rii i28 en die werkt op zowel een minix (android) als nvidia shield (android tv). De i28 werkt niet helemaal lekker met de onscreen knoppen in bijvoorbeeld de playstore in een android versie zoals de minix heeft (smartphone/tablet software). Bij de shield weet ik dat de cursor netjes over het scherm vliegt, maar ik weet niet of alle onscreen knoppen hier goed op reageren.

Ik kan vanavond wel eens even kijken hoe mijn i28 werkt op het Android TV OS. Stel dat dat werkt, wil dat niet zeggen dat het met jouw tv ook lekker werkt. Ik kan me daarnaast ook voorstellen dat het smart tv gedeelte wel werkt, maar het bedienen van de tv (zappen, poorten wisselen, settings benaderen etc) dan weer niet.

Je kunt ook een airmouse bestellen en het gewoon proberen. Die dingen kosten niet zoveel. Werkt het niet, stuur je het apparaat weer retour.

[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 12-06-2018 12:17 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Tremio
Ik heb ook gezocht op Google, niks gevonden. Ik ga maar eens een airmouse bestellen en uitproberen..

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
En...is het nu gelukt met die airmouse?

• Tremio
Pwain schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:17:
En...is het nu gelukt met die airmouse?
Nee, maar heb een bluetooth muis verbonden. Werkt goed, alleen de standaard homescreen van Philips niet lekker met de muis. Nog steeds op zoek naar een airmouse, denk dat een simpele van Aliexpress prima werkt.

Natuurlijk ook nog even een SNES emulator erop gegooit.... met MARIO 8)7 Met een bluetooth retro snes gamepad beleef ik weer af en toe de jaren '90... O-)

[ Voor 30% gewijzigd door Tremio op 17-09-2018 14:37 ]