welke video kaart moet ik kopen voor Max 500,- ik heb nu een viper 550 8mb en een voodoo2 in mijn p3 450 met 128mb. hij moet een 89 mhz agp aan kunnen. ik speel veel 3d shooters cs, q2, q3 en af en toe ut, nfs3 en 5
Verwijderd
IK heb de Creative Annihilator pro voor 578 in de pricewatch gezien, verkoop je Viper550 en het kost je nog geen 500 piek
TV out voor 500,-?
En ja de Annihilator Pro is met DDR geheugen.. er zit alleen geen Tv out bij, das wel zo bij de ASUS v6800 Deluxe... Maar dies wel duur..
En ja de Annihilator Pro is met DDR geheugen.. er zit alleen geen Tv out bij, das wel zo bij de ASUS v6800 Deluxe... Maar dies wel duur..
Verwijderd
Ik zou als ik jou was in ieder geval wel een geforce nemen en als het budget het toelaat voor een DDR versie gaan, de DDR versie is toch wel een een stukkie sneller dan de SDR.
Speel jij echt op je TV? 640x480
Ik wil op mijn TV gaan spelen lijkt me echt fun want ik heb ook wel eens need for speed3 en 5 gespeeld op mijn pc met een beamer eraan en dat is zeker cool.
Voor 579,- heb je een Annihilator Pro DDR.. maar das zonder Tv out, ik zou niet weten waar ik tv out voor nodig zou kunnen hebben.. op je tv spelen, wat is daar nou aan?
Nou ja je moet het zelf weten, maar ik zou voor die GeForce DDR gaan voor 579,-.. makkelijk zat.
Nou ja je moet het zelf weten, maar ik zou voor die GeForce DDR gaan voor 579,-.. makkelijk zat.
Die matrox g400 dual head is een uitstekende keuze hoor. Schitterend beeld, snel genoeg.
Als het goed is (maar wanneer dan) gaan de prijzen van de geforce wel wat omlaag als de GF2 in de winkel is te vinden in grote getalen, maar ja als de GF2 als 900 piek moet kosten dan zel de prijsdaling niet zo hoog zijn
en dat te bedenken dat de GF2 in de US gewoon net zo duur was als de GF bij uitkomst, kut euro
(of kutdollar, veel te duur)
Ik zal wel ff wachten tot dat ze wat goed koper worden. maar weet iemand hoe snel de voodoo 4 4500 want die is ook niet zo duur.
Correctie: 512x... komt dichterbij.Speel jij echt op je TV? 640x480
640 is de dichstbijzijnde PC -reso die veel word ondersteund, maar kleine letters [lettertype 10] is dan moeilijk/NIET te lezen.
+ Als je op je TV wilt spelen moet je eerst een draadloze muis + toetsenbord kopen en dan ben je weer meer dan 100 piek X-tra kwijt.
Mijn tip: koop een Viper V770 voor zo'n 250 piek. [waarschijnlijk issie er ook ewel voor minder geld]
Dan hebbie nog 250 piek over voor 128 X-tra RAM!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
waarom zou ik mijn toetsenbord en muis ook draadloos moeten hebben?
Ik vindt een viper 770 te oud en meer geheugen heb ik nog niet nodig
Ik vindt een viper 770 te oud en meer geheugen heb ik nog niet nodig
Verwijderd
Matrox G400 is een wereldkaart, maar hij is gewoon een stuk trager dan een GeForce DDR dit scheelt vooral veel fps in de shooters die je speelt (Q3 Q2) er valt heus goed te gamen met de G400 en bumpmapping is mooi, maar hij heeft gewoon veel lagere fillrate dan de GeForce DDR.
Met de GeForce DDR speel je in de meeste gevallen gewoon Q3 in 1280x1024x32 met alle eyecandy aan
Met de GeForce DDR speel je in de meeste gevallen gewoon Q3 in 1280x1024x32 met alle eyecandy aan
Ik heb een 15inch brilliance monitor dus die extreme hoge resoluties gebruik ik niet. maar de matrox g450 wanneer komt die en hoe duur is die dan
De g450 wordt niet echt een gamers-kaart
Dit heeft matrox zelf gezegt.
Voor dat geld kan je beter een geforce halen.
Heb zelf een g400MAX en dat is leuk voor dualhead en mooie beelden maar als vette gamekaart is het iets minder.
UT gaat er trouwens wel lekker op, q3 wat minder. Maar deze kaart is ook erg proccesor afhankelijk.
Dit heeft matrox zelf gezegt.
Voor dat geld kan je beter een geforce halen.
Heb zelf een g400MAX en dat is leuk voor dualhead en mooie beelden maar als vette gamekaart is het iets minder.
UT gaat er trouwens wel lekker op, q3 wat minder. Maar deze kaart is ook erg proccesor afhankelijk.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Correctie: 512x... komt dichterbij.
640 is de dichstbijzijnde PC -reso die veel word ondersteund, maar kleine letters [lettertype 10] is dan moeilijk/NIET te lezen.
Pal is 704*576, is dus wel iets hoger dan 512/640. 800*600 is nog wel te doen op je TV, maar de letters zijn niet echt duidelijk te lezen, maar volgens mij ga je niet een brief tikken op je TV...
Spelletjes zijn dus wel leuk, en ook MPEG/DVD-filpjes kun je dan natuurlijk op je tv BEKIJKEN.
Correctie: 512x... komt dichterbij.
Pal is 704*576, is dus wel iets hoger dan 512/640. 800*600 is nog wel te doen op je TV, maar de letters zijn niet echt duidelijk te lezen, maar volgens mij ga je niet een brief tikken op je TV...
Spelletjes zijn dus wel leuk, en ook MPEG/DVD-filpjes kun je dan natuurlijk op je tv BEKIJKEN.
Pagina: 1