Al een aantal jaar gebruik ik de lg soundbar (model NB4530A) via de Bluetooth op mijn laptop. (Model asus met Windows 10) Sinds kort werkt de soundbar niet meer op mijn laptop. Opnieuw installeren en verbinden helpt ook niet meer. Wel geeft hij aan dat hij verbonden is, zowel via de soundbar als op de laptop. Als ik naar configuratiescherm geluid ga, wordt hier echter aangegeven dat de verbinding verbroken is, terwijl bij de andere instellingen aangegeven wordt dat er wel een verbinding is.
Ook lukt het om met een andere laptop audio via de soundbar af te spelen en lukt het met mijn laptop om via andere Bluetooth speakers audio af te spelen.
Iemand die wellicht een idee heeft hoe dit kan of nog beter een oplossing? Bij voorbaat dank alvast.
Ook lukt het om met een andere laptop audio via de soundbar af te spelen en lukt het met mijn laptop om via andere Bluetooth speakers audio af te spelen.
Iemand die wellicht een idee heeft hoe dit kan of nog beter een oplossing? Bij voorbaat dank alvast.