Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498327

Topicstarter
Ik heb

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 498327 op 01-07-2020 07:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Qwerty-273

Meukposter

Je kan het proberen natuurlijk, maar ik denk dat het makkelijkste is om gewoon te wachten op PayPal.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:32

OverloadOfRed

Bla, blabla

Incasso intrekken lijkt me geen slim plan. Je hebt kans dat je je Paypal account geblokkeerd krijgt. Het best is om Paypal even te bellen en de situatie voor te leggen.

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 498327 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:18:
Ik heb een flinke smak duiten overgemaakt op een betaalverzoek via Paypal.
Maar de betaling is door verkoper teruggestort.
Nou volgt daarop een eindeloos wachten: Paypal blokkeert e.e.a. tot de incasso op mijn bank voldongen is, en dan kan ik weer een halve week wachten tot ik het geld teruggestort heb. Beetje pech is het geld een dag of 10-15 rente aan het maken op een bankrekening van Paypal.

Ik dacht nu het volgende te doen om de zaak te versnellen:
- incasso intrekken (zou moeten volstaan want per saldo ben ik Paypal 0 verschuldigd)
- geld met iDeal overmaken (anders blijft mijn rekening geblokkeerd)
- dan direct terugstorten.

Iemand ervaring of dit inderdaad rapper gaat en werkt?
Betalingen (sowieso grote) doen via je saldo. dus eerst via iDeal geld storten op je PP tegoed.
Scheelt enorm gezeur zoals nu.(btw; denk dat het geld ondertussen al terug is)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-06 21:10
Over het algemeen worden Paypal betalen bij mij binnen 1 a 2 werkdagen van mijn bank afgeschreven. Zo lang zul je denk ik niet hoeven te wachten.
En rente? Wat is dat ook alweer? :+

[ Voor 13% gewijzigd door 234FaTaLiTy op 12-06-2018 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Anoniem: 498327 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:18:
Beetje pech is het geld een dag of 10-15 rente aan het maken op een bankrekening van Paypal.
Rente trekken? In welk decennium leef jij?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:39
Incasso intrekken heb je uiteindelijk alleen jezelf mee. Want, op dat moment hebben zij een vordering op jou. Dat geeft je veel meer problemen dan gewoon het te laten verlopen en ze achter hun vodden aan te zitten.
Jij heb op dit moment een vordering op PayPal voor dat geld. Het is vervelend, maar ga alsjeblieft niet zitten (sorry) kloten met zelf dat soort acties doen, want dan maak je het alleen maar moeilijker in het proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Het duurt inderdaad geen 10-15 dagen, PayPal verstuurt de incasso's vrijwel direct en die zijn 2-3 werkdagen in je bank-app zichtbaar voordat het echt wordt afgeschreven. Dus stel het is gisteren betaald, dan wordt het donderdag afgeschreven en kun je vrijdag weer bij het geld op je PayPal-rekening, dat is ongeveer de tijd waar je aan moet denken. Langer dan dat hoeft het niet te duren en voordat de incasso is gebeurd vangt PayPal helemaal geen rente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Arunia schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:31:
Incasso intrekken heb je uiteindelijk alleen jezelf mee. Want, op dat moment hebben zij een vordering op jou
Dat wil ik ook, want die kan je direct met iDeal voldoen. Voordat de incasso helemaal geklaard is duurt langer.

Maar waarom trekken ze de vordering niet gewoon direct in na terugstorten. Veel makkelijker.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 498327 op 12-06-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Die incasso is nu allang verstuurd, ik denk niet dat die nog makkelijk in te trekken is bij de bank. Zoals @Arunia al zei, beter doe je niet moeilijk want daar heb je alleen jezelf mee.

Jij bent akkoord gegaan met het opwaarderen van je PayPal saldo met x aantal euro toen je de bestelling deed, want dat is wat er in de voorwaarden staat voor betalingen die de verkoper annuleert. Dat jouw incasso mislukt betekent niet dat het systeem snapt dat je die opwaardering niet meer wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ben benieuwd hoeveel rente jij krijgt en om hoeveel geld het gaat. Heb je uberhaubt uitgerekend om hoeveel rente verlies het gaat.

ik zal je wel helpen, want de jeugd van tegenwoordig....
stel 100 euro, rente 1% per jaar is 1 euro op jaar basis, 15 dagen is ongeveer 1/20 ste, dat is een 5 cent.

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
jeanj schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:13:
Ben benieuwd hoeveel rente jij krijgt en om hoeveel geld het gaat. Heb je uberhaubt uitgerekend om hoeveel rente verlies het gaat.

ik zal je wel helpen, wan de jeugd van tegenwoordig....
stel 100 euro, rente 1% per jar is 1 euro op jaar basis, 15 dagen is ongeveer 1/20 ste, dat is een 5 cent.
1% rente vandaag de dag? De ouderen van tegenwoordig, zeg... :+ Rente gaat allang niet meer over procenten, maar milli-procenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Net ff gechecked, rabo internet sparen, 0,05%, dat is wel 50 mili procent.... maak er dan gewoon 0,0 % van

vroeger, toen kon je nog leven van je rente...... :+

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Na terugboeken incasso kwam het vrij snel goed. Paypal telt de plussen en minnen tegenwoordig ook op en zet alles weer op 0
Pagina: 1