Ik heb
[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 498327 op 01-07-2020 07:59 ]
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent
Betalingen (sowieso grote) doen via je saldo. dus eerst via iDeal geld storten op je PP tegoed.Anoniem: 498327 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:18:
Ik heb een flinke smak duiten overgemaakt op een betaalverzoek via Paypal.
Maar de betaling is door verkoper teruggestort.
Nou volgt daarop een eindeloos wachten: Paypal blokkeert e.e.a. tot de incasso op mijn bank voldongen is, en dan kan ik weer een halve week wachten tot ik het geld teruggestort heb. Beetje pech is het geld een dag of 10-15 rente aan het maken op een bankrekening van Paypal.
Ik dacht nu het volgende te doen om de zaak te versnellen:
- incasso intrekken (zou moeten volstaan want per saldo ben ik Paypal 0 verschuldigd)
- geld met iDeal overmaken (anders blijft mijn rekening geblokkeerd)
- dan direct terugstorten.
Iemand ervaring of dit inderdaad rapper gaat en werkt?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 13% gewijzigd door 234FaTaLiTy op 12-06-2018 14:11 ]
Rente trekken? In welk decennium leef jij?Anoniem: 498327 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:18:
Beetje pech is het geld een dag of 10-15 rente aan het maken op een bankrekening van Paypal.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dat wil ik ook, want die kan je direct met iDeal voldoen. Voordat de incasso helemaal geklaard is duurt langer.Arunia schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:31:
Incasso intrekken heb je uiteindelijk alleen jezelf mee. Want, op dat moment hebben zij een vordering op jou
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 498327 op 12-06-2018 16:41 ]
Everything is better with Bluetooth
1% rente vandaag de dag? De ouderen van tegenwoordig, zeg...jeanj schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:13:
Ben benieuwd hoeveel rente jij krijgt en om hoeveel geld het gaat. Heb je uberhaubt uitgerekend om hoeveel rente verlies het gaat.
ik zal je wel helpen, wan de jeugd van tegenwoordig....
stel 100 euro, rente 1% per jar is 1 euro op jaar basis, 15 dagen is ongeveer 1/20 ste, dat is een 5 cent.
Everything is better with Bluetooth
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq