hallo ik wil graag een nieuwe grafische kaart kopen met 2 sloten, ik weet alleen niet zeker dat ik 2 sloten ter beschikking heb. mijn vraag is daarom dat je een Grafische kaart met 2 sloten ook kunt vast maken aan 1 slot.
Vraag
Alle reacties
Welke had je op het oog
Want ik ken geen kaarten met 2 PCI-e-sloten.
En waarom weet je niet of je twee sloten over hebt, want dat kun je toch gewoon zien?
En waarom weet je niet of je twee sloten over hebt, want dat kun je toch gewoon zien?
[ Voor 76% gewijzigd door Room42 op 11-06-2018 22:27 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Het gaat om de ruimte die de kaart inneemt. De kaart gebruikt maar 1 pci-e slot op het moederbord maar wel 2 sloten van je kast. Die moeten dus vrij zijn.
Met de info die je nu geeft kunnen wij niet zeggen of het past of niet.
Met de info die je nu geeft kunnen wij niet zeggen of het past of niet.
Grafische kaarten gaan altijd in 1 slot, alleen nemen ze soms 2 sloten in, omdat de koeler zo groot is dat 'ie over het 2e slot heen hangt. Maar je stopt de aansluitingen dus altijd maar in 1 slot.
The devil is in the details.
ik zat te denken om de MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G - Grafische kaart te kopen.
op deze site:
https://azerty.nl/product...m7Mwjgtu5AQ4aAoXEEALw_wcB
op deze site:
https://azerty.nl/product...m7Mwjgtu5AQ4aAoXEEALw_wcB
Die heeft duidelijk maar 1 slot maar heeft wel de hoogte van 2, zoals @Hahn schrijft.
Je hoeft hem maar met 1 schroefje vast te zetten maar je moet wel die twee sloten naast elkaar vrij hebben.
Of je dat hebt is echter optisch vrij makkelijk waar te nemen. Dus ik zou gewoon even kijken
Je hoeft hem maar met 1 schroefje vast te zetten maar je moet wel die twee sloten naast elkaar vrij hebben.
Of je dat hebt is echter optisch vrij makkelijk waar te nemen. Dus ik zou gewoon even kijken
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Hoi @Verwijderd, welkom op Tweakers!
We helpen elkaar hier graag, maar stellen wel wat eisen aan een nieuw topic. Zo zijn we geen vraagbaak voor eenvoudige vragen en verachten we iets meer huiswerk.
Zie voor meer info Het algemeen beleid #quickstart
Je post bovendien in het verkeerde subforum: Videokaarten & Beeldschermen is een betere plek hiervoor.
We helpen elkaar hier graag, maar stellen wel wat eisen aan een nieuw topic. Zo zijn we geen vraagbaak voor eenvoudige vragen en verachten we iets meer huiswerk.
Zie voor meer info Het algemeen beleid #quickstart
Je post bovendien in het verkeerde subforum: Videokaarten & Beeldschermen is een betere plek hiervoor.
[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 19:54 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.