Beste mensen, ik vroeg mij af, of je straks je fut selectie mee kan nemen, naar FIFA 19, of moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen met je selectie samenstellen?
Vraag
Beste antwoord (via Anoniem: 1083521 op 12-06-2018 15:01)
Nee, daar krijg je coins voor, coins neem je nooit mee naar de volgende FIFA.Anoniem: 1083521 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:07:
Dus kan je het beste al je spelers verkopen, als je je punten straks mee kan nemen naar FIFA 19?
Even zo uit m'n hoofd:
-FIFA points (die koop je met prepaid cards of uit de store), deze zijn groen.
-FIFA Coins (krijg je uit verkoop van spelers en winnen van wedstrijden), deze zijn geel/goud.
Points gaan mee, coins niet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alle reacties
NeeAnoniem: 1083521 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 06:43:
Oké....maar kan je dan wel je munten meenemen?
Je punten (als in: de groene muntjes) wel. Althans, in voorgaande versies.
PSN: Maichel
dat zijn andere punten. Misschien tijd om zelf even op te zoeken wat de groene munten in FIFA zijn?Anoniem: 1083521 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:07:
Dus kan je het beste al je spelers verkopen, als je je punten straks mee kan nemen naar FIFA 19?
[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 12-06-2018 14:04 ]
Nee, daar krijg je coins voor, coins neem je nooit mee naar de volgende FIFA.Anoniem: 1083521 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:07:
Even zo uit m'n hoofd:
-FIFA points (die koop je met prepaid cards of uit de store), deze zijn groen.
-FIFA Coins (krijg je uit verkoop van spelers en winnen van wedstrijden), deze zijn geel/goud.
Points gaan mee, coins niet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Precies. Anders zou EA niks meer verdiende en daarbij gaan spelers ook nog wel eens naar andere clubs. Is een boel geregel.Anoniem: 1083521 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:11:
Oké duidelijk......kortom...als je FIFA 19 koopt, kan je weer helemaal opnieuw beginnen....
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Kan je FIFA 18 wel gewoon blijven spelen, als FIFA 19 er is, of krijg je geen updates meer in FIFA 18, als FIFA 19 er is?
Dat is de keuze van EA. Elke manufacturer beslist zelf waar & wanneer de stekker wordt uitgetrokken.Anoniem: 1083521 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:09:
Kan je FIFA 18 wel gewoon blijven spelen, als FIFA 19 er is, of krijg je geen updates meer in FIFA 18, als FIFA 19 er is?
EA heeft voor veel (oudere) games al vaker aangekondigd op hun site per wanneer iets niet meer speelbaar is omdat ze, bijvoorbeeld, centrale servers uitzetten.
Hou hun site dus in de gaten of verzamel even al je vragen en leg dat bij de klantenservice neer.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Pagina: 1