Project IGI zuigt

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
bah bah bah wat een erger spel..............heb me net weer kapot zitten irriteren........is gewoon veels te moeilijk ok eerst was het nog te doen.....maar nu ben ik bij level 7 en weet niet hoe ik die helicopter neer krijg......kost me meestal al 3 pogingen om eens bij die heli te komen en dan ben ik er, schiet ie me acuut af...........

misschien toch maar een godmode cheat gaan zoeken.......
of iemand een speciale manier om die heli nee te krijgen??

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

lekker subtiel gebracht weer ;)

Verwijderd

niet

gewoon doorlopen en een huis in springen waar je eerst iedereen neersniped (dus vet voorbij dat dorpje he), daarna heel hard naar dat kampt toerennen en in de truck springen, niet je tijd verspillen aan de heli.

Verwijderd

het zuigt omdat je het moeilijk vind??
Lekkur
...ga maar teris spelen...en niet voorbij level5...want dan begint het ook te zuigen

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Project I.G.I. was juist een lekker tussendoortje...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:51
Zo kan ik nog wel wat zuigende spellen opnoemen omdat ze moeilijk waren :+

Flickr | Lego collectie

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-02 08:36
fout !! :p

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Slaat ook weer nergens op :p

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Verwijderd

Moeilijke spellen zijn juist leuker, wil je dat je alles in een uur uitspeeld en 1 of 2 keer doodgaat?
Veel leuker om gewoon moeite te doen, echt gewoon het gevoel dat je gewonnen hebt als je dan rondspeeld :)

Verwijderd

ik begrijp ook effe niet waarom jij dan perse naar die heli wil :?

als je die heli aan ziet komen moet je zorgen dat die heli jouw niet ziet. ( duh )

en dus ook zeker niet naar toe lopen

plus dat die heli niet kapot kan :P

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Nee joh, hij heeft gelijk!!!
Het is toch de bedoeling dat je een spel koopt voor NLG 100,= en dit vervolgens in twee uurtjes uitspeeld?!
Jullie zijn écht dom..... ;) Wie wil er nou een spel kopen waar je minstens een maand plezier van hebt?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Noedelsupke
hahahaha ik lig weer in een deuk hier :D

nee maar ik was gewoon een beetje geergert gisteren......moeilijk is inderdaad leuk, maar dit spel is soms zo lomp: ik loop een huisje in veeg alles en iedereen die erin zit neer, loop ik naar buiten wordt ik ineens in de rug beschoten denk WTF, draai me om en er komen weer gezellig een stuk of 5 man uit dat zojuist lege huisje gerend |:(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 14:17 schreef ViperGTS het volgende:
hahahaha ik lig weer in een deuk hier :D

nee maar ik was gewoon een beetje geergert gisteren......moeilijk is inderdaad leuk, maar dit spel is soms zo lomp: ik loop een huisje in veeg alles en iedereen die erin zit neer, loop ik naar buiten wordt ik ineens in de rug beschoten denk WTF, draai me om en er komen weer gezellig een stuk of 5 man uit dat zojuist lege huisje gerend |:(
je had zeker niet onder de tafel en achter de deur gekeken

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
en achter de bank zaten er ook nog 2 ;)

• Kiko
  • Laatst online: 13-02 19:47

Kiko

MOOH!!

er zitten overigens wel een paar bugs in. Bv. level 3 met dat vliegveld staat er een sniper gericht opje te schieten terwijl je in een betonnen bunker zit, misschien heeft ie rontgenogen ofzo ;)

Slapende honden bijten niet

• Noedelsupke
en de vijanden zijn ook niet al te slim...je kunt gewoon superkort naast hem gaan staan zonder dat ie t merkt en als er 2 bij elkaar staan knal je eentje neer de ander merkt het niet eens :?

PIII 800@804 Mhz

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op dinsdag 17 juli 2001 14:52 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
er zitten overigens wel een paar bugs in. Bv. level 3 met dat vliegveld staat er een sniper gericht opje te schieten terwijl je in een betonnen bunker zit, misschien heeft ie rontgenogen ofzo ;)
Wallhack, maar das toch normaal tegenwoordig :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Kiko
  • Laatst online: 13-02 19:47

Kiko

MOOH!!

Op dinsdag 17 juli 2001 18:20 schreef Zer0 het volgende:

[..]

Wallhack, maar das toch normaal tegenwoordig :)
oh nou ja weer wat geleerd ;)

Slapende honden bijten niet

• Rody
  • Laatst online: 26-01 16:23
er zitten gewoon veel bugs in maar ik heb er wel van genoten :)

zoals met dat huisje vind ik ook super lomp dat er bmaar mannetje uit blijven komen, maar je kan het ook zien als een uitdaging, gewoon wat moeilijker :)

en die heli moet je helemaal niet kapot schieten :)

OFP is toch ook zo'n soort spel :?

• ZOMERZON
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

yep...it sucks

kun je beter delta force gaan spelen ofzo

• Noedelsupke
ok ik zit ondertussen in level 8.........maar vandaag heb ik me daar zo aan zitten ergeren dat ik maar een unlimited ammo&godmode patch heb gedownload, ja sorry tegen mijn principes in maar nu werd t me echt TE erg...........nu is mn probleem dat ik level 8 nog steeds niet krijg gehaald, nadat ik de mapcomputer terug heb gevonden, weet ik niet wat ik moet doen, bij objectives staat iets met een SAM launcher.......iemand die me kan helpen :?

PIII 800@804 Mhz

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op dinsdag 17 juli 2001 18:40 schreef vinkie het volgende:
er zitten gewoon veel bugs in maar ik heb er wel van genoten :)

zoals met dat huisje vind ik ook super lomp dat er bmaar mannetje uit blijven komen, maar je kan het ook zien als een uitdaging, gewoon wat moeilijker :)

en die heli moet je helemaal niet kapot schieten :)

OFP is toch ook zo'n soort spel :?
Nee, want OFP zuigt niet :) .

Steam

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 22 juli 2001 04:17 schreef ViperGTS het volgende:
ok ik zit ondertussen in level 8.........maar vandaag heb ik me daar zo aan zitten ergeren dat ik maar een unlimited ammo&godmode patch heb gedownload, ja sorry tegen mijn principes in maar nu werd t me echt TE erg...........nu is mn probleem dat ik level 8 nog steeds niet krijg gehaald, nadat ik de mapcomputer terug heb gevonden, weet ik niet wat ik moet doen, bij objectives staat iets met een SAM launcher.......iemand die me kan helpen :?
PFf dit wordt HEEL erg uit mijn hoofd hoor :). Je begint in een basis, daar moet je uit ontsnappen en naar de volgende lopen voor je pc'tje toch? Dan uit die basis ontsnappen en dan moet je naar de volgende basis (check pc :D) halverwege staat een SAM, die moet je onschadelijk maken.. En dan moet je doorlopen naar 3e basis.. daar iets killen oid (weet niet meer precies) en dan komt een heli je ophalen.

Zo was het dacht ik :)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op zondag 22 juli 2001 04:27 schreef IceStorm het volgende:

[..]

PFf dit wordt HEEL erg uit mijn hoofd hoor :). Je begint in een basis, daar moet je uit ontsnappen en naar de volgende lopen voor je pc'tje toch? Dan uit die basis ontsnappen en dan moet je naar de volgende basis (check pc :D) halverwege staat een SAM, die moet je onschadelijk maken.. En dan moet je doorlopen naar 3e basis.. daar iets killen oid (weet niet meer precies) en dan komt een heli je ophalen.

Zo was het dacht ik :)
Het waren toch meerdere SAM's? :+

• Noedelsupke
Op zondag 22 juli 2001 09:45 schreef Lampie het volgende:

[..]

Het waren toch meerdere SAM's? :+
offtopic: tnx voor die link naar die winamp plugin, is wel koel

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Het spel was wel leuk maar nu niet meer :(

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 04:17 schreef ViperGTS het volgende:
je moet die bases weer uit en richting die radartoren gaan
daar in de buurt staat ook die sam launcher.. wel een beetje omlopen want er staat een schietgrage tank
die sam moet je dus van achter benaderen anders ziet die tank je..
daarna de radar uitschakelen en dan kan je met de heli mee :)

• Noedelsupke
Op maandag 23 juli 2001 02:40 schreef Flamez het volgende:

[..]

je moet die bases weer uit en richting die radartoren gaan
daar in de buurt staat ook die sam launcher.. wel een beetje omlopen want er staat een schietgrage tank
die sam moet je dus van achter benaderen anders ziet die tank je..
daarna de radar uitschakelen en dan kan je met de heli mee :)
TNX ik ga het dadelijk nog eens spelen

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
mooi, ik ben nu bij level 10

9 was echt een makkie, heb de cheats nu weer uitgezet, maar 10 is echt weer supermoeilijk om die vent levend te houden :(

PIII 800@804 Mhz

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

download een trainer :)

Verwijderd

Er komen wel eens mannetjes achter je aangehold uit een leeg huisje, omdat ze on the fly gespawned worden. Als deze feature goed zou werken, dan werd het spel hierdoor juist realistischer. Want in het echt kan het ook zijn dat er ineens een stel vijanden voor je neus staat, omdat je geen complete omgeving kan afkammen. In een videogame is de omgeving limited, en kan je dat wel doen. Zodoende kan dat spawnen onrealistische situaties opleveren.

• Noedelsupke
hier weer een IGI update van mij :)

ik heb het net uitgespeeld en ik moet het gewoon ff kwijt: wat een TE NERD einde |:(

niet ff nog een filmpje ofzo......foei, 'Jones, the bomb is defused' en dan zit je alweer in het main menu |:(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 16:10 schreef ViperGTS het volgende:
en de vijanden zijn ook niet al te slim...je kunt gewoon superkort naast hem gaan staan zonder dat ie t merkt en als er 2 bij elkaar staan knal je eentje neer de ander merkt het niet eens :?
mja in dat sniper level is het zelfs nog bonter, 2 man naast elkaar met elkaar ouwenelen... *bam* gozer dood... de ander blijft rustig door babbelen... wel leuk om te zien maar het geeft wel aan dat je niet te veel van de a.i moet verwachten.

het is een tussendoortje ja :)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik heb ergens in level 4 of 5 ook zoiets raars gehad. Je loopt een huisje in, schiet daar een man af, blijft vervolgens effe watten en dan respawned hij gewoon op die plek :? Dacht eerst dat ik wat verkeerd deed, maar aangezien ik dat veld nogal vaak moest overspelen :) heb ik ontdekt dat het toch wel een vage bug is }:(

• Noedelsupke
volges mij hebben ze zich echt niet ff de tijd genomen om dat spel te maken.......want hoe vaak zie je wel niet hetzelfde 'ontwerp' huisje voorbij komen......met deuren op precies dezelfde plaats etc. alleen dan staat er een extra stoeltje ofzo wat er eerst niet stond, maar die huisjes zijn bijna allemaal hetzelfde opgebouwd

PIII 800@804 Mhz

Pagina: 1