Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu mijn s7 edge de geest heeft gegeven kan ik via een familielid een nieuwe telefoon krijgen. Dit is via een abonnement en ze willen niet meer dan 32.50 bij t-mobile. Nu twijfel ik tussen de galaxy s8 en de huawei p20. Ik heb zelf altijd samsung gehad maar hoor veel goede dingen over huawei.
Ik heb beide toestellen al bekeken en in de handen gehad en ze bevallen beide goed. Nu is mijn vraag welke is de betere variant? Ik ben niet heel bekend in de chipsets en heb de specs al wel wat door gekeken maar ik zie nergens een echte vergelijking tussen deze 2.

Iemand die mij kan informeren welke wijzer zou zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:45
S8 was het beste toestel van vorig jaar. P20 is goed maar niet de beste. Helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:51
Lekker voor de S8 gaan als je waarde hecht aan de bekende functies van je S7. Sowieso zal de stap van OLED naar LCD pijn doen als je een Samsung-paneel gewend bent (tenzij je daar niet zo'n fan van bent, maar ik houd er persoonlijk erg van). De P20 heeft een iets betere batterij maar daar zul je niet zoveel van merken, in de andere opzichten is de S8 volgens mij de beste optie.