Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zoek een programma waarmee ik makkelijk albums kan organiseren. Ik heb namelijk een verschrikkelijk grote afspeellijst op Spotify en ik wil alle nummers daarin organiseren. Alleen dit werkt met Spotify niet goed.

Daarom zoek ik een programma die ongeveer dezelfde mappenstructuur heeft als de harde schijf van een pc. Kan iemand me daarmee helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Iets in de trant van https://lifehacker.com/th...robably-not-us-1594729019 ?

Geen idee; ik gebruik niet Spotify maar gezien het feit dat het best een bekend programma is en veel offline mogelijkheden biedt, neem ik aan dat je al iets geprobeerd had?

Laat ik vooropstellen; directory-structures overnemen als metadata is "relatief onhandig". 1 directory hernoemen en je hele organisatie kan de soep inlopen als een indexer geen gebruik maakt van bepaalde filesystem-attributes.

Speaking of indexer; welk OS heb je eigenlijk want je zou natuurlijk ook de ingebouwde indexer van bijvoorbeeld Windows Search kunnen gebruiken of bij een Apple iets met Finder doen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik denk dat het willen organiseren van "een verschrikkelijk grote afspeellijst" een beetje mosterd na de maaltijd is.
Nou ligt dat deels aan wat jij ziet als verschrikkelijk groot, maar ik zou overwegen om (mede met de door MAX3400 aangedragen ideeën) te beginnen met het bouwen van meerdere playlists. Het is namelijk nauwelijks extra werk om een track aan een specifiek afspeellijst toe te voegen en het maakt dat je je lijsten overzichtelijker krijgt.

* Jester-NL houdt gewoon op locale muziek, een goeie speler en zorgen dat de tags op orde zijn.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder7
  • Laatst online: 07:35

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

MediaMonkey heefrt (onder andere) een Media Tree die mij gewoon de mappenstructuur op de schijf laat zien, ook in de gratis versie.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

@Verwijderd even voor de duidelijkheid: zoek je een offline oplossing voor je muziek? Of een oplossing om je Spotify-playlist op orde te brengen?

Als het gaat om het op orde brengen van (locale) muziekbestanden, dan zijn er talloze mediaspelers die je kunnen helpen. Van Winamp tot Foobar.
Als je orde wilt scheppen binnen een chaotische playlist op Spotify, dan zijn er geen locale tools. Je chaos staat in 'de cloud', en zal daar ook moeten worden opgeruimd.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm