Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisBos512
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-02-2021
Mijn vorige topic over dit onderwerp had ik per ongeluk op de verkeerde plaats gezet, dus ik probeer het even opnieuw en ik hoop dat het nu wel goed gaat.

Ik zoek een?
Gaming Headset voor de Playstation 4. Deze headset moet over surround sound beschikken op de Playstation 4.

Wat is je budget?
Ongeveer 150-200 euro is mijn budget.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk FPS-games te spelen op de Playstation 4, zoals Call of Duty, Star Wars Battlefront 2 en Fortnite (al is dit geen 'echte' FPS)

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al een paar headsets gevonden die mij interesseren:
- Logitech G430
- Logitech G933 Artemis Spectrum
- Turtle Beach Stealth 700

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik lees over de G430 van Logitech overal op internet uitstekende reviews, maar voor mijn gevoel betreffen deze vooral de situaties van mensen die hem vooral op PC gebruiken, dus ik kan niet heel goed oordelen.
Over de Stealth 700 heb ik contact met iemand gehad die de headset zelf had en ook gebruikte voor de Playstation 4. Desbetreffende persoon zei dat de headset uitstekende geluidskwaliteit had. Comfort vond hij meevallen, al zal dat denk ik puur persoonsgebaseerd; dit zal verschillen per gebruiker.

Bovenstaande headsets zal ik zelf nog een keer passen in bijv. de Media Markt, of een andere winkel. Dus pas dan kan ik oordelen over comfort.

Welke van bovenstaande headsets raden jullie mij aan?

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven.
Alvast bedankt en vriendelijke groeten,
Dennis Bos

Audiofiel