Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 654993

Topicstarter
Hallo

Sinds gisterenmorgen krijg ik de melding: "er is vocht gedetecteerd in uw oplader/USB poort..."
Het vreemde is dat mijn toestel helemaal niet met vocht in aanraking is geweest, zelfs geen spatje regen. Soit, ik heb dat vroeger ook al gehad (toen er wel een spatje regen aan te pas kwam), maar die melding verdween na een tijd.
Ik heb mijn toestel (batterij bijna plat intussen) daarnet willen opladen, maar ik krijg meteen te lezen dat ik hem moet loskoppelen vanwege dat zogezegd vochtprobleem..Ik heb mijn toestel al opnieuw opgestart en uitgeschakeld, maar dat heeft niet geholpen...

Iemand een idee wat ik moet doen??

Alvast bedankt voor de tips!
Groeten
Jeroen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-05 15:55
Anoniem: 654993 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 17:21:
Hallo

Sinds gisterenmorgen krijg ik de melding: "er is vocht gedetecteerd in uw oplader/USB poort..."
Het vreemde is dat mijn toestel helemaal niet met vocht in aanraking is geweest, zelfs geen spatje regen. Soit, ik heb dat vroeger ook al gehad (toen er wel een spatje regen aan te pas kwam), maar die melding verdween na een tijd.
Ik heb mijn toestel (batterij bijna plat intussen) daarnet willen opladen, maar ik krijg meteen te lezen dat ik hem moet loskoppelen vanwege dat zogezegd vochtprobleem..Ik heb mijn toestel al opnieuw opgestart en uitgeschakeld, maar dat heeft niet geholpen...

Iemand een idee wat ik moet doen??

Alvast bedankt voor de tips!
Groeten
Jeroen
Het internet staat echt vol met legio's van deze melding:

Vocht in oplaadpunt Samsung

En dus ook met oplossingen ;). Al wat andere oplossingen geprobeerd op enkel herstarten na? Herstarten in veilige modus bijvoorbeeld al geprobeerd? Eerste hit die ik vind gaf dit aan als oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hey Panini,
Opstarten in veilige modus (met mijn computer heb ik dat ooit al gedaan), hoe doe je dat? Ik krijg enkel de optie 'uitschakelen' en 'opnieuw opstarten'. Krijg ik bij uitschakelen dan de optie om op te starten in veilige modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb toestel intussen in veilige modus opgestart maar dat druppeltje van vochtprobleem staat er nog steeds...