ASUS VivoBook Max X441UA upgraden met werkgehuegen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:58

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Topicstarter
Ik heb van mijn baas een Laptop gekregen, maar deze beste man heeft een ASUS VivoBook Max X441UA gekocht.

Specs:
Processor Intel(R) Core(TM) i3-6006U CPU @ 2.00GHz, 1992 Mhz, 2 Core(s), 4 Logical Processor(s)
Ram Memory 4GB
Disk Model HGST HTS541010B7E610
GPU Intel(R) HD Graphics 520
Adapter RAM 1.00 GB (1,073,741,824 bytes)

Het werk wat ik hier op doe is Excel, Anydesk, en verschillende websites via Chrome.
Vooral mijn Excel files zijn wat pittig voor deze laptop.

Nu is mijn vraag, zou het verstandig zijn om hier extra werkgeheugen in te gooien, volgens de verschillende site is het uit te breiden tot 16 GB.

Ik ga dit niet zelf upgraden maar ik ga naar een asus service center vlak bij mijn huis!

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Baat het niet, schaden zal het ook niet (behalve in je portemonee).
Maar dat servicecentrum zal je ook kunnen informeren/voorlichten

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Domme vraag maar kan die laptop niet gewoon terug / geruild?

Ik zou eerst die Travelstar 5400rpm disk eruit trekken, daarna RAM upgrade en daarna de CPU upgraden.

Persoonlijk, maar dat is mijn mening; als deze laptop nog 3 tot 5 jaar "fiscaal economisch" mee moet, had ik ' m niet eens gekocht voor erbij / eventjes thuis.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof