[Zigg] Geen internet via IPv4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn44
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-08-2023
Hey Tweakers,

ik kom net thuis en heb ineens op geen van mijn apparaten meer volledig internet, ik heb de router al gereset en nog een aantal dingen geprobeerd en niks werkt.

Bij mijn ipv4 staat: geen internet terwijl mijn ipv6 wel internet aangeeft.

Het gekke is dat ik wel op deze website kan, youtube, google. Maar websites als bol.com, marktplaats, ING werken allemaal niet.

Iemand enig idee wat het probleem is? Kan het zijn dat mijn ziggo rekening te laat betaalt is? Ik heb wel gewoon TV.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn44
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-08-2023
PS: Jullie zijn echt mijn enige hoop, aan google heb ik niks, want als ik op een website druk werkt hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:55
Je hebt kennelijk dus alleen een werkende IPv6 verbinding. Sommige, maar lang niet alle, websites werken prima als je geen IPv4 hebt. Andere websites werken alleen als je IPv4 hebt, en doen niets met IPv6.

Heb je je Ziggo modem/router al eens herstart? Of misschien contact opgenomen met Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
bjorn44 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:42:
Iemand enig idee wat het probleem is?
Hoewel het onhandig is om een oplossing te Googlen, wanneer je een half werkende internetverbinding hebt. Is het toch wel bedoeling om net wat meer eigen inzet te tonen. Wat heb je zelf al geprobeerd en gedaan? ( bijv. Router herstart, Ziggo gebeld, getest met andere kabels, apparaten etc.)

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.
Kan het zijn dat mijn ziggo rekening te laat betaalt is?
Dat is natuurlijk een optie, maar zou dat niet iets zijn wat je zelf in de gaten hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 23:56

Zorian

What the fox?

Bekend probleem binnen Ziggo.
Snelste oplossing (voor nu, want Ziggo heeft het probleem nog in onderzoek momenteel) is bellen met Ziggo en aangeven dat je terug wil naar IPv4 vanaf IPv6.

[ Voor 22% gewijzigd door Zorian op 11-06-2018 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:32
Met welk modem is dit? Had je dual stack of ds lite?
Pagina: 1