Verwijder user review BDHowner

Pagina: 1
Acties:
  • 669 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Mede-auteur:
  • BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11

BDHowner

Hij heeft mij een mail gestuurd zo zegt hij zelf, ik heb daar niet op gereageerd (überhaupt de hele mail niet gezien). Nu gaat hij mij daarvoor beoordelen. Dat is in tegenstrijd met het beleid van tweakers.net. Er mag alleen beoordeeld worden als er een overeenkomst is en die is er niet want ik heb zijn mail niet gezien/ beantwoord.

Graag verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperVize
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik begrijp het wel. Als je niet reageert kun je om je communicatie beoordeeld worden en als deze niet plaatsgevonden heeft begrijp ik de beoordeling van @BDHowner .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:51

Meneer iCy

swarma

Ik begrijp het ook wel van @BDHowner zijn kant, maar ik zou mij daar niet al te druk over maken. Zo heb ik ook een advertentie gehad waar ik geen mail van had gekregen. Zijn ervaring is dat er niet is gereageerd en ik vind zelf dat ongeacht van de technische issue's de ervaringscore gewoon moet blijven staan.

Alleen die persoon bij mij heeft ook op aflevering en beschrijving slecht beoordeeld, maar misschien kon toen men niet 0 geven. Is ook alweer 10 jaar geleden.

[ Voor 46% gewijzigd door Meneer iCy op 12-06-2018 10:09 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poNgz0r
Lollzer schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:52:
Ik begrijp het wel. Als je niet reageert kun je om je communicatie beoordeeld worden en als deze niet plaatsgevonden heeft begrijp ik de beoordeling van @BDHowner .
Ik hoef ook helemaal niet te reageren op een mail. Zeker niet de mail die hij gestuurd heeft. Ten eerste stelde hij vragen die allemaal in de advertentie stonden. Sorry hoor maar als je ergens op reageert maar je weet eigenlijk niet eens waarop je reageert dan moet je ook niet raar opkijken dat je geen antwoord krijgt toch. Bovendien heb ik zoveel reacties gehad, via mail, via pm dat ik gewoon niet eens de tijd heb om iedereen te beantwoorden. Zodra hij verkocht was heb ik de advertentie verwijderd. Degene met wie ik een overeenkomst heb mag mij beoordelen, dat is het beleid van tweakers. Alle mensen waar ik niet op gereageerd heb is heel jammer voor ze, maar ze hebben volgens tweakers geen recht op een beoordeling omdat ik met hun geen overeenkomst heb.

Kortom, of je het begrijpt of niet, je mag volgens tweakers alleen beoordelen mits er een overeenkomst is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poNgz0r
icy schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:55:
Ik begrijp het ook wel van @BDHowner zijn kant, maar ik zou mij daar niet al te druk over maken. Zo heb ik ook een advertentie gehad waar ik geen mail van had gekregen. Zijn ervaring is dat er niet is gereageerd en ik vind zelf dat ongeacht van de technische issue's de ervaringscore gewoon moet blijven staan.

Alleen die persoon bij mij heeft ook op aflevering en beschrijving slecht beoordeeld, maar misschien kon toen men niet 0 geven. Is ook alweer 10 jaar geleden.
Daar zou je ook een topic voor kunnen maken wordt de review ook verwijderd. Dat is namelijk "geef jij mij een slechte beoordeling, dan geef ik jou er lekker ook 1". Dat mag ook niet. Overigens had je ook geen overeenkomst met hem dus mag er niet beoordeeld worden. Het is maar wat je wilt. Ik hecht veel waarde aan mijn beoordelingen en doe er ook moeite voor om als er een overeenkomst is het zo snel mogelijk af te halen. Direct versturen, tracktrace geven etc. etc. Vandaar dat ik het niet accepteer dat hij mij beoordeeld, ik heb helemaal niks met hem te doen gehad toen de advertentie nog actief was. Ik heb hem zelfs naderhand nog benaderd of hij de review wilde bijstellen en of hij zich bewust was van het feit dat je op deze manier elkaar niet mag beoordelen. Echter komt hij met termen als "je moet het bij jezelf zoeken". Tja lekker makkelijk allemaal, ik merk al uit zijn communicatie dat hij gewoon uit is op bashen en totaal niet openstaat voor een herziene beoordeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Eens met TS, beetje raar als je geen koper bent en overeenkomst hebt met de verkoper je dan een slechte review mag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
De beoordeling is verwijderd.

@Lollzer @icy Geen overeenkomst = niet toegestaan een beoordeling te geven. Mails komen niet altijd aan of verdwijnen in de spamfolder. Daarnaast zijn er diverse redenen te bedenken dat iemand niet reageert op een mail.
Voor een volgende keer: Reageer niet in dit soort topics. Zoals in de sticky staat zijn deze topics alleen bedoeld voor koper/verkoper en niet voor buitenstaanders.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.