je hebt op dit forum een subforum Opslagmedia & I/O controllers... volgens mij kunnen ze je daar beter helpen...
Verwijderd
Misschien beetje overbodig vraagje, maar heb je op al die 3 pc's de meest recente bios geflashed?
Hoe groot is dat schijfje eigenlijk, mijn 80GB disk werd door mijn Asus P5A-B mobo (server) niet ondersteund..
En wat voor systeempje gebruik je zelf dan?
kijk anders op de site van je mobo-bakker of je schijfgrootte ondersteund wordt..
Hoe groot is dat schijfje eigenlijk, mijn 80GB disk werd door mijn Asus P5A-B mobo (server) niet ondersteund..
En wat voor systeempje gebruik je zelf dan?
kijk anders op de site van je mobo-bakker of je schijfgrootte ondersteund wordt..
Andere kabuhl proberen.Op dinsdag 17 juli 2001 01:28 schreef Maverickje het volgende:
Ik heb een Quantum Fireball HD maar die wordt niet herkent door mijn bios. Jumpers veranderd (master, slave, cable select) werkt niet. Op 3 verschillende pc's geprobeerd. Is mijn HD naar de haaien? Zoja is hij nog te repareren??
Greetings
Als je schijf niet ondersteund wordt zie je em toch wel in de bios?
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
heb je in de bios de keuze op AUTO gezet?
dus niet op IDE..
dus niet op IDE..
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Ik dacht dat p133 wel eens moeite konden hebben met LBA-schijfjes, zegmaar het probleem wat je had met schijven >500MB. Maar omdat hij eerst wel gewerkt heeft (in deze pc?) vrees ik dat je schijfje naar de gene zijde is...Op dinsdag 17 juli 2001 15:48 schreef Maverickje het volgende:
Het is al een vrij oude hd 3,1 gig. Maar ik wil hem bij een p133 gaan zetten. Hij heeft wel goed gewerkt maar van het ene op het andere moment deed hij niets meer.
Iemand anders nog ideetjes?
Pagina: 1