Tv-scherm, rare ronde vlekken. Garantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 668 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30
Sedert een paar dagen zijn er 2 rare ronde witte 'halo/eclips' achtige lichtvlekken op mijn scherm verschenen. Bij donker beeld valt dit niet echt op, maar bij lichte of fel gekleurde achtergronden zijn ze zeer prominent aanwezig (één meer dan de ander).
Ik heb de tv sinds maart 2017.
Zou dit gewoon volledig binnen de garantie vallen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9FierOmjKJrseEMSKSb0GD3r/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2a2ghmDCNdgWUeyhPl3UbG1a/medium.jpg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:26
Ja waarom denk je van niet? Het topic openen kost meer tijd als het vragen aan de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Aangezien ze (bijna) rond van vorm zijn zou ik zeggen dat er iets tegen de TV aan heeft gedrukt op die plekken of dat ze daar ooit een tik hebben gehad.

Ik acht de kans klein dat een (web)winkel hier garantie over geeft aangezien jij verantwoordelijk bent voor de bewijslast na 6 maanden. Maar waarom klop je niet eerst aan bij de verkoper?

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 10-06-2018 21:08 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Als je een kleine peuter/kleuter hebt die graag dingen aanduwt kan je uitgaan van drukschade en dekt de garantie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 20:51
D4NG3R schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:08:
Ik acht de kans klein dat een (web)winkel hier garantie over geeft aangezien jij verantwoordelijk bent voor de bewijslast na 6 maanden. Maar waarom klop je niet eerst aan bij de verkoper?
Dan nog is de consument redelijk goed beschermd hoor. Als jij aangeeft de tv normaal te hebben gebruikt is het weer aan hun...

Gewoon contact opnemen met de winkel en kijken waar ze mee komen. Als het echt door een druk-actie komt dan zal het wellicht niet onder garantie vallen, maarja dat kunnen zij ook niet ruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lijkt inderdaad alsof er tegen het scherm gedrukt wordt. Als je het scherm een beetje wiebelt, zie je dan een kleureffect op die plekken? Zie je ze vloeien, zeg maar?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30
De tv staat behoorlijk hoog (altijd gestaan)
En nooit van zijn plaats geweest sinds hij uit de doos is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PiP9gU1AT5jBGku1s49LX6OW/medium.jpg

/edit
Wiebelen doet niets

[ Voor 5% gewijzigd door D-rez op 10-06-2018 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis hier toch echt eigen inzet. Wat heb je zelf al gevonden bijvoorbeeld en wat zei de winkel toen je ze dit probleem voorlegde? Je kan ook al wat informatie halen uit Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie.

Hier gaat in ieder geval een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.