Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonievS
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 25-08 15:32
Gisteren mijn systeem een upgrade gegeven van een i5 4460, met 8gb ram naar een i5 8400 met 16gb (incl mobo e.d.) en hierbij natuurlijk mijn 1080ti in meegenomen.
Alles leek perfect en werkte, dit was gisteren...

Vandaag geprobeerd PUBG te spelen met de verwachting de 120-140fps van mijn de combo met de i5 4460 te kunnen overtreffen.
Niet dus. Ik start het spel op en krijg max 30 FPS, hierop gelijk alles bekeken hardware/software.
Hardware wise niks aan de hand alles werkt naar behoren maar voor de zekerheid alles opnieuw in elkaar gezet.

Software wise merkte ik in Asus GPU Tweak dat mijn GPU Clock op 658 MHz bleef hangen (idle en load).
En in task manager zag ik dat mijn GPU usage op 99% zat??? Geen idee hoe dit kan met 30 fps. (met de i5 4460 120-140 fps zat usage meestal rond de 60-70% usage!!)
Ook gaven meerdere benchmark tests zoals UserBenchMark, 3DMark en FurMark aan dat mijn 1080ti flink onder niveau scoorde (CPU, RAM en SSD waren allemaal prima)

Zag op wat fora dat de 658 MHz een bug met de driver kan zijn geweest dus de driver eraf gegooid met DDU en vervolgens versie 387.92 geinstalleerd.
Opnieuw opgestart en GPU Tweak geeft 1493 MHz idle aan, jeeej dacht ik het is gefixed. :)
Vervolgens PUBG opgestart en jahoor nog altijd hetzelfde probleem :( , wel kan ik nu zien dat mij clock omhoog naar 1987-2000 gaat.
Weer meerdere benchmark tests gedaan en nog altijd hetzelfde resultaat.

Nu weet ik nog steeds niet wat de oorzaak is van de 99% load en 20-30 fps in pubg, en nee dit is niet alleen in pubg.. Zelfs youtube videos stotteren en gooien de usage op 90%...

En ja al mijn kabels zitten in de GPU niet de mobo en ja ik heb niks op integrated intel staan.

Please help :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat mis ik in het verhaal? Inderdaad; heb je Windows opnieuw geinstalleerd of zomaar je oude SSD overgeprikt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonievS
MAX3400 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:32:
Wat mis ik in het verhaal? Inderdaad; heb je Windows opnieuw geinstalleerd of zomaar je oude SSD overgeprikt?
Helemaal vergeten erbij te zeggen idd, windows heeft me ook gevraagd mn product opnieuw te activeren (ja ik heb mn oude SSD overgenomen) zorgt dit voor het probleem of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Als je van moederbord wisselt moet je windows opnieuw installeren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

AnthonievS schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:35:
[...]

Helemaal vergeten erbij te zeggen idd, windows heeft me ook gevraagd mn product opnieuw te activeren (ja ik heb mn oude SSD overgenomen) zorgt dit voor het probleem of?
Bot gezegd; je hebt een Windows-installatie met een hele Intel-chipset driverbende erin voor je oude CPU & moederbord. Ik zou echt helemaal overnieuw beginnen; SSD leeggooien, Windows kaal installeren, de laatste/beste drivers van je moederbord en GPU allemaal downloaden en, misschien, ook je huidige BIOS controleren voor updates.
RocketKoen schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:36:
Als je van moederbord wisselt moet je windows opnieuw installeren.
Niet binnen dezelfde CPU-family maar in dit geval dus wel ;)

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 10-06-2018 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
AnthonievS schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:35:
[...]

Zou Windows bij een hardware upgrade wel opnieuw installeren. Vaak voorkomt dit veel problemen. Als het alleen de videokaart is kun je driver volledig verwijderen, maar bij je moederbord en CPU zou ik Windows opnieuw installeren. Vermoedelijk zijn je oude chipset drivers nog geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonievS
MAX3400 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:36:
[...]

Bot gezegd; je hebt een Windows-installatie met een hele Intel-chipset driverbende erin voor je oude CPU & moederbord. Ik zou echt helemaal overnieuw beginnen; SSD leeggooien, Windows kaal installeren, de laatste/beste drivers van je moederbord en GPU allemaal downloaden en, misschien, ook je huidige BIOS controleren voor updates.

[...]

Niet binnen dezelfde CPU-family maar in dit geval dus wel ;)
Windows vroeg me alleen om een key ga ervan uit dat dit ook niet zal werken en ik echt gewoon opnieuw moet installen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

AnthonievS schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:39:
[...]

Windows vroeg me alleen om een key ga ervan uit dat dit ook niet zal werken en ik echt gewoon opnieuw moet installen?
Wat was er onduidelijk aan: gooi de SSD leeg en begin opnieuw?

Een key beperkt alleen functionaliteit na 180 dagen; het doet niks met je performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Windows koppelt je licentie aan het hardware id van je moederbord. Zo hoef je bij een reinstall niet opnieuw te activeren.
Een retail licentie kun je gewoon op een nieuwe pc opnieuw activeren (wat je nu hebt gedaan). Maar om windows goed te laten werken moet je opnieuw installeren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonievS
RocketKoen schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:07:
Windows koppelt je licentie aan het hardware id van je moederbord. Zo hoef je bij een reinstall niet opnieuw te activeren.
Een retail licentie kun je gewoon op een nieuwe pc opnieuw activeren (wat je nu hebt gedaan). Maar om windows goed te laten werken moet je opnieuw installeren.
So far so good, windows opnieuw installed mochten er weer complicaties optreden zal ik hierop terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AnthonievS schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:24:
Gisteren mijn systeem een upgrade gegeven van een i5 4460, met 8gb ram naar een i5 8400 met 16gb (incl mobo e.d.) en hierbij natuurlijk mijn 1080ti in meegenomen.
Ter informatie, dat is niet een voldoende krachtige CPU voor die grafische kaart bij veel spellen. Je kan er niet alles uit halen maar dat heeft natuurlijk niets te maken met de probleempjes die jij merkt.
Als jij nog eens zoiets merkt, installeer dan even een Linux-distro die out of the box Steam heeft (vaak het geval), installeer een spel wat wordt ondersteund (heel erg simpel vast te stellen, Steam geeft een aparte categorie hiervoor in je bibliotheek-menuutje) en zie hoe het werkt. Je weet dan direct of dat je een software- of een hardwareprobleem hebt. Simpel. :)
RocketKoen schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:07:
Het nadeel is dan weer dat het lastiger is om je sleutel te vinden, je moet een of ander commando gebruiken in de 'terminal' van Windows (Powershell of hoe ze dat ook noemen). Het is handig om die sleutel even op te slaan (liefst geëncrypteerd of op papier?) voor het geval je ooit je moederbord vervangt en Windows opnieuw wil activeren. Je weet wel: bellen en aangeven dat het moederbord defect is geraakt...
Je kan het in ieder geval 1 keer doen. :+

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2018 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:38
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:09:
[...]

Ter informatie, dat is niet een voldoende krachtige CPU voor die grafische kaart bij veel spellen. Je kan er niet alles uit halen maar dat heeft natuurlijk niets te maken met de probleempjes die jij merkt.
Een i5-8400 niet krachtig genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uszka schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:12:
[...]

Een i5-8400 niet krachtig genoeg?
Dat gaf ik net aan. Jij bedoelt waarschijnlijk hoe we weten dat het niet krachtig genoeg is voor veel spellen. Hogere FPS bij een krachtigere CPU (bijvoorbeeld de 8700k of een 2700X). Er zijn ook spellen waarbij je geen lagere performance krijgt maar in principe zou een 1080, 1070 ti of Vega56 er beter bij passen. Ik wijs er slechts op zodat hij daar in de toekomst over na kan denken als hij weer wat hardware uitkiest, je wil het zo geblanceerd mogelijk doen. Koop liever een betere CPU, die grafische kaart volgt later vanzelf met het beter worden van de grafische kaarten en de veel kortere upgradecycli voor de grafische kaarten bij veel gebruikers.

offtopic
MAX3400 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:42:
Een key beperkt alleen functionaliteit na 180 dagen; het doet niks met je performance.
Je bedoelt het ontbreken van een geldige sleutel? En dat valt reuze mee, je mag niet de desktopachtergrond veranderen en nog wat andere cosmetische zaken. Ik overweeg serieus om W10 zonder licentie te gebruiken op mijn volgende computer aangezien ik het enkel gebruik om spelletjes te spelen en 1 of 2 andere programma's te draaien, voor de rest zit ik nu op Linux. Niet omdat ik een cheapass ben maar omdat ik MS mijn geld niet gun voor wat ze leveren. Hun OS zuigt (privacy, installeren en herinstalleren van bloatware, in-OS advertising...) en ik gebruik het enkel wegens programma's die enkel voor Windows zijn gecompileerd.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2018 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
[...]

Als jij nog eens zoiets merkt, installeer dan even een Linux-distro die out of the box Steam heeft (vaak het geval), installeer een spel wat wordt ondersteund (heel erg simpel vast te stellen, Steam geeft een aparte categorie hiervoor in je bibliotheek-menuutje) en zie hoe het werkt. Je weet dan direct of dat je een software- of een hardwareprobleem hebt. Simpel. :)

[...]

Het nadeel is dan weer dat het lastiger is om je sleutel te vinden, je moet een of ander commando gebruiken in de 'terminal' van Windows (Powershell of hoe ze dat ook noemen). Het is handig om die sleutel even op te slaan (liefst geëncrypteerd of op papier?) voor het geval je ooit je moederbord vervangt en Windows opnieuw wil activeren. Je weet wel: bellen en aangeven dat het moederbord defect is geraakt...
Ik bedoel gewoon de sleutel die op je licentie staat... op papier of digitaal.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonievS
[...]

[...]

Nee dat snap ik, maar de problemen zijn er nog altijd, gewoon bij het browsen op google chrome schiet de CPU en GPU usage naar 90-100%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
AnthonievS schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:14:
[...]

Nee dat snap ik, maar de problemen zijn er nog altijd, gewoon bij het browsen op google chrome schiet de CPU en GPU usage naar 90-100%...
Dus je hebt nu Windows geherinstalleerd ? Ook al de videokaart drivers er op gezet ? Indien je dat gedaan hebt wat is de coreclock nu ? Kijk ook eens naar de CPU coreclocks en temps, mogelijk loopt je CPU te heet en klokt ie terug.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 11-06-2018 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonievS
PilatuS schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:18:
[...]

Dus je hebt nu Windows geherinstalleerd ? Ook al de videokaart drivers er op gezet ? Indien je dat gedaan hebt wat de coreclock nu ? Kijk ook eens naar de CPU coreclocks en temps.
Ja windows volledig nieuw geinstalleerd op een andere ssd en op deze geboot alles ingesteld, alle benodigde drivers en programmas geupdate.
GPU clock idle ~1500 en ~1990 met load.
Temp max 53 en idle 44.

Hier is dus niks mis mee maar toch blijft task manager die gare spikes geven zodra ik iets wil bekijken of een programma open.

http://prntscr.com/jtf4pc

[ Voor 2% gewijzigd door AnthonievS op 11-06-2018 00:38 . Reden: Linkje screenshot ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnthonievS
Na alle moeite maar eens de kaart in een andere PCI-e gezet en jawel hij loopt als een tierelier....
Mobo ga ik dus terugsturen...

Voor de zekerheid de kaart nogmaals in de bovenste PCI-e gezet om te kijken of het probleem zich nog steeds voordoet en jup nog altijd hetzelfde.

[ Voor 36% gewijzigd door AnthonievS op 11-06-2018 02:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AnthonievS schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:14:
[...]

Oh, dan weet ik wat het probleem is: chrome, Nvidia en hardware-accelleratie. Gebruik Firefox of zet de hardware-accelleratie uit bij Chrome en het probleem is opgelost. Ik weet niet hoe het precies komt maar het is een bekend probleem dat die Nvidia-drivers en Chrome niet zo goed samenwerken. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:09

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 02:52:
[...]

Oh, dan weet ik wat het probleem is: chrome, Nvidia en hardware-accelleratie. Gebruik Firefox of zet de hardware-accelleratie uit bij Chrome en het probleem is opgelost. Ik weet niet hoe het precies komt maar het is een bekend probleem dat die Nvidia-drivers en Chrome niet zo goed samenwerken. :')
Een van de pakweg 20 redenen dat ik geen Chrome meer gebruik :+

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik permitteer me om nu volledig offtopic te gaan aangezien TS zijn probleem is opgelost.
nelizmastr schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:39:
[...]

Een van de pakweg 20 redenen dat ik geen Chrome meer gebruik :+
Ik heb Chrome ook nooit fijn gevonden: het automatisch starten van bepaalde Google-software bij het opstarten van Windows, ook als je het disablet via msconfig, de GUI heb ik altijd onhandig gevonden, ik mis sommige addons en tweaks, Google weet al genoeg van mij...
Voor mij op Linux is het ook problematisch geworden om Chrome te gebruiken. Ik gebruikte graag Chromium (Chrome waarbij een deel van de rotzooi er niet op zit, het is meer lightweight) of Vivaldi als backup browser maar om de een of andere reden hebben nu meerdere distros problemen met Chromium ('engine', niet de browser, Vivaldi en Opera hebben hetzelfde probleem) based browsers te laden. Wanneer ik het start dan duurt het meer dan 15 seconden voordat het venster opent, als het eenmaal open is dan werkt het prima. Overigens is het een realistische optie om het open te laten zolang je de computer gebruikt aangezien met enkel FF open het RAM-gebruik nooit boven de 3-4 GB uitkomt en meestal onder de 2 GB blijft (in contrast loopt het bij W7 gemakkelijk naar 8 GB voor enkel FF en Windows7). Ik kan het op een andere desktop plaatsen en dan zit het niet in de weg.

Jammer, ik leun niet graag op enkel Firefox en afgeleiden (Waterfox in mijn geval). Het is momenteel een goede browser maar Firefox heeft ook wat grote problemen. Zo had het recent een bug waardoor veel Youtubefilmpjes ineens niet geladen konden worden, ook niet na het herstarten van de browser, enkel het herstarten van de computer loste het op. Hoe weet ik zeker dat dit een bug was van Firefox? Omdat Waterfox exact hetzelfde probleem had op het moment dat het overschakelde naar dezelfde editie van Firefox en dit probleem als sneeuw voor de zon verdween bij de upgrade naar weer een hogere versie, die uiteraard erg snel kwam gezien het probleem. ;)
Die bug zou te maken kunnen hebben met dat FF hardwareacceleratie standaard beperkte tot 1 video (aan te passen in het menu maar je moet het weten...) maar dit is 100% speculatie van mij.

Het hangt me overigens al lang de keel uit dat Mozilla maar van alles blijft veranderen en elke paar weken met een update komt. 1 keer per jaar een grote update zou fijner werken en tusendoor kan je natuurlijk wel beveiligingspatches uitvoeren. Ik zou liever hebben dat ze zich enkel richten op het optimaliseren van de code en het beveiligen, de hele tijd dat gekloot met de GUI, shortcuts..., niemand vindt dat fijn! Navigatiepijltjes die verdwijnen en weer terugkomen, het verplaatsen van opties in de menus, het vervangen van knopjes, recent het veranderen van de shortcut om de downloadmanager te openen (jarenlang ctrl-j en nu ineens ctrl-shift-y), fullscreen-nag-notifications (waarom!? Omdat 1% van de gebruikers achterlijk is?)...
Een belangrijke reden dat mensen weglopen van FF en zelfs met FF Quantum niet terugkomen? Firefox was de trendsetter en nam het initiatief totdat Chrome populair werd: ze voerden de tabs in (IE had dat niet), ze hadden veel goede add-ons, het was sneller...
De laatste jaren zie je dat Mozilla probeert om FF meer op Chrome te laten lijken. Dom, ze doen beter waar ze zelf goed in zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2018 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonievS
Chrome gebruik ik zelden maar het is ook puur gewenning I guess...
Mobo retour aangemeld bij megekko gezien de kaart in pci-e 2 niet echt kan koelen https://cdn.discordapp.co...35552/20180611_113214.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:59

SomerenV

It's something!

Stond de iGPU niet gewoon aan in de bios? Dus dat ie niet je Nvidia-kaart gebruikt maar de onboard chip.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
AnthonievS schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:52:
Chrome gebruik ik zelden maar het is ook puur gewenning I guess...
Mobo retour aangemeld bij megekko gezien de kaart in pci-e 2 niet echt kan koelen https://cdn.discordapp.co...35552/20180611_113214.jpg
Temp max 53°C zeg je enkele posts terug. Dan lijkt er toch niks aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Volgens mij was die 53°C bij gebruik van de defecte slot. Hij is nu aangesloten op de andere, dichterbij de onderkant van de behuizing. Dit kan gevolgen hebben voor het koelen, maar hoeft niet altijd zo te zijn.

Ongeacht of de videokaart genoeg kan koelen, ik zou het moederbord ook terugsturen aangezien het eerste slot gewoon zou moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonievS
Roflzor schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:41:
Volgens mij was die 53°C bij gebruik van de defecte slot. Hij is nu aangesloten op de andere, dichterbij de onderkant van de behuizing. Dit kan gevolgen hebben voor het koelen, maar hoeft niet altijd zo te zijn.

Ongeacht of de videokaart genoeg kan koelen, ik zou het moederbord ook terugsturen aangezien het eerste slot gewoon zou moeten werken :)
Klopt, maar zoals je zegt mobo gaat gewoon terug en er komt een vervanging dus eind goed al goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie88
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:30
Och Windows 10 is al een heel stuk robuuster geworden qua hardware changes tolerantie. Ik ben zelf zelfs overgestapt van een fx8350 naar een 4930k vanwege een defect mobo en kon zonder problemen booten en werkte voor 99% goed. Alleen tijdens gamen waren er stutters wat me er uit eindelijk toe heeft gezet Windows er opnieuw op te knallen (ik zou het altijd wel aanraden na een flinke hw change, maar ik had er op dat moment geen tijd voor en werkte prima voor mijn doeleinde op dat moment).

Maar met windows 7 zouden de bsod's me om de oren hebben gevlogen.
Dus ja, het meest verstandige is een reinstall, maar zeker niet altijd meer noodzakelijk...

FX8350 @4.8 GHz
i7 4930K @4.5 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd een clean install doen bij een verandering van zulke hardware. Als dat te lastig is dan is dat een wake-up-call dat je betere je software en backups moet organiseren (hier ook, daar niet van). Los hiervan, we hebben over Windows, dat wordt vanzelf minder stabiel en trager naarmate de installatie ouder is. :')
SomerenV schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:28:
Stond de iGPU niet gewoon aan in de bios? Dus dat ie niet je Nvidia-kaart gebruikt maar de onboard chip.
De geïntegreerde graphics van Intel zijn zwak maar niet zo zwak. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2018 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
Wat voor voeding heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonievS
Nieuwe mobo gaat vandaag binnenkomen dus verwacht dat alles opgelost zal zijn maar ik gebruik deze voeding: pricewatch: Seasonic Focus Plus 550 Gold

Edit: dit waren overigens de 3DMark scores die ik kreeg.
https://www.3dmark.com/3dm/27020543 is van PCI-e 1
https://www.3dmark.com/3dm/27021394 is van PCI-e 2

Ik heb een vermoeden dat er misschien een connectie is verbogen.

[ Voor 23% gewijzigd door AnthonievS op 12-06-2018 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
De Seasonic Focus Plus Gold 550w is niet geschikt voor een GTX 1080 Ti vanwege de 225w beperking die Seasonic op de PCI-e kabel legt. Zie Gipsy King in "Voeding advies en informatie topic - Deel 34" en hoe je gratis aan een 2e PEG kabel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonievS
Uszka schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:21:
De Seasonic Focus Plus Gold 550w is niet geschikt voor een GTX 1080 Ti vanwege de 225w beperking die Seasonic op de PCI-e kabel legt. Zie Gipsy King in "Voeding advies en informatie topic - Deel 34" en hoe je gratis aan een 2e PEG kabel komt.
Is het dan niet beter om de voeding ook te retourneren en een andere aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
Het is geen reden voor een RMA en met een 2e kabel voldoe je aan het advies van Seasonic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnthonievS
Uszka schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:14:
Het is geen reden voor een RMA en met een 2e kabel voldoe je aan het advies van Seasonic.
Mwah ik heb ze afgelopen zaterdag besteld en ik kan deze gewoon terug naar megekko sturen onder de 30 dagen, maargoed heb de 2e kabel al opgevraagd bij seasonic.
Pagina: 1