Beste Tweakers!
Ik loop al een week lang tegen deze error aan en weet gewoon niet meer wat ik kan doen, vandaar dit topic misschien kunnen jullie mij verder helpen. Ik ben tevens vrij nieuw op de forums mocht ik iets vergeten zijn te vermelden attendeer mij daar op.
De error
DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with
DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG. GPU: ", Driver"39811" This error is usally caused by the grapics driver crashing: try installing the lastest drivers. Also, make sure you have a supported graphics card with at least 1024 of VRAM
Mijn vraag
Sinds kort loop ik tegen deze error aan bij het opstarten van alle games getest met (BF1, BF4, The division en AC Origins). Ik snap gewoon niet waar het probleem vandaan komt. Bij de meeste games crasht hij al voordat ik in het main menu zit maar bijvoorbeeld bij BF1 kan ik een paar minuten prima spelen en crasht daarna. Wat mij opvalt is dat veel mensen die het probleem hebben gehad een oudere video kaart hebben dan die van mij.
Relevante software en hardware die ik gebruik
GTX 1070 (niet OC)
i5 7500k 4.5 OC
MSI Z270
16 GB RAM
Windows 10 pro
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Oude nvidia drivers installeren
2. Verse installatie windows 10 installatie
3. Downclocken van de videokaart
4. Overnieuw installeren games
5. DirectX overnieuw installeren
6. Overlays van origin en uplay uitgezet.
7. drivers geupdate
Ik loop al een week lang tegen deze error aan en weet gewoon niet meer wat ik kan doen, vandaar dit topic misschien kunnen jullie mij verder helpen. Ik ben tevens vrij nieuw op de forums mocht ik iets vergeten zijn te vermelden attendeer mij daar op.
De error
DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with
DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG. GPU: ", Driver"39811" This error is usally caused by the grapics driver crashing: try installing the lastest drivers. Also, make sure you have a supported graphics card with at least 1024 of VRAM
Mijn vraag
Sinds kort loop ik tegen deze error aan bij het opstarten van alle games getest met (BF1, BF4, The division en AC Origins). Ik snap gewoon niet waar het probleem vandaan komt. Bij de meeste games crasht hij al voordat ik in het main menu zit maar bijvoorbeeld bij BF1 kan ik een paar minuten prima spelen en crasht daarna. Wat mij opvalt is dat veel mensen die het probleem hebben gehad een oudere video kaart hebben dan die van mij.
Relevante software en hardware die ik gebruik
GTX 1070 (niet OC)
i5 7500k 4.5 OC
MSI Z270
16 GB RAM
Windows 10 pro
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Oude nvidia drivers installeren
2. Verse installatie windows 10 installatie
3. Downclocken van de videokaart
4. Overnieuw installeren games
5. DirectX overnieuw installeren
6. Overlays van origin en uplay uitgezet.
7. drivers geupdate