DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Vraag
Alle reacties
Auto uitlees apparatuur kan vrij kieskeurig zijn qua OS, dus als je zou kunnen uitsluiten wat voor OS je nodig hebt, dat zou erg handig wezen.
Er zijn namelijk weinig Windows laptops die met Windows 7 worden geleverd tegenwoordig.
Aan de andere kant zou je natuurlijk ook handmatig Windows 7 installeren.
En qua stevigheid, echte 'Rugged' laptops hebben de neiging vrij duur te zijn, dus ik denk dat je beste gok is om een 'normale' laptop te nemen.
Lenovo IdeaPads zijn naar mijn idee vrij goed gebouwd, misschien kun je daar wat mee
Er zijn namelijk weinig Windows laptops die met Windows 7 worden geleverd tegenwoordig.
Aan de andere kant zou je natuurlijk ook handmatig Windows 7 installeren.
En qua stevigheid, echte 'Rugged' laptops hebben de neiging vrij duur te zijn, dus ik denk dat je beste gok is om een 'normale' laptop te nemen.
Lenovo IdeaPads zijn naar mijn idee vrij goed gebouwd, misschien kun je daar wat mee
Refurbished zakelijke DELL/HP/Lenovo? Is goedkoop en er kan vast nog windows 7 op.
Ik ben zelf wel fan van de Toshiba Portégé serie qua stevigheid, maar ik denk dat de prijs dan wel een probleem is als je per se een nieuwe wilt.
Daarentegen, een wat oudere gebruikte is niet alleen goedkoper maar heeft mogelijk ook al standaard Windows 7 (en/of 8, was een periode dat beide OS'en meegeleverd werden).
Daarentegen, een wat oudere gebruikte is niet alleen goedkoper maar heeft mogelijk ook al standaard Windows 7 (en/of 8, was een periode dat beide OS'en meegeleverd werden).
Dat is tegenwoordig lang niet altijd meer zo, 7e generatie of nieuwere Intel processoren worden door Microsoft simpelweg niet meer ondersteund voor Windows 7.Huaw schreef op zondag 10 juni 2018 @ 15:41:
Er zijn namelijk weinig Windows laptops die met Windows 7 worden geleverd tegenwoordig. Aan de andere kant zou je natuurlijk ook handmatig Windows 7 installeren.
Goed punt mbt. Windows 7 ondersteuning, daar had ik niet bij stilgestaan. Ik ga even navragen of die persoon faliekant tegen refurbished laptops is, kom ik op terug
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Uiteindelijk is het een pricewatch: HP 15-bs063nd geworden. Goede specs, goede prijs. Nu nog de uitdaging om alle benodigde autosoftware te laten draaien op Windows 10 maar daar komen we hopelijk wel uit, anders een VMmetje installeren.
Bedankt voor de hulp iedereen!
Bedankt voor de hulp iedereen!
Pagina: 1